Ik ben Tania, en ik ben 18 jaar (19 komend juli), woonachtig in het grone oosten van de Achterhoek, half uurtje fietsen naar de Duitse grens. Ik rijd nog niet zo lang, maar ben al m'n hele leven gefaschineerd geweest door deze wonderlijke schepsels, net als voor alle andere dieren - hun anatomie leren beheersen in mijn tekeningen/schilderijen heb ik altijd al een leuke uitdaging gevonden.
Ik heb ook een groot aantal vriendinnen die al jaren paardrijden, waaronder een aantal die volgens de natural horsemanship manier rijden, en net als ik geen groot fan zijn van het castreren van hengsten; één van hen heeft zelfs een bloedhekel aan ruinen, door het kinderachtige, toch erg onnatuurlijke gedrag - een hengst is een hengst, als je dat niet bevalt moet je maar een merrie nemen. Anders moet je niet zeuren.
Ik sta erom bekend dat ik af en toe best hard/bot kan overkomen, zeker als iets tegen al mijn principes ingaat, maar ik probeer me meestal nog in te houden

Ik zit op het moment in mijn examenjaar van de havo, en wil na de havo Voeding en Diëtiek gaan studeren in Nijmegen, hoewel ik me ook al heb ingeschreven voor de vooropleiding van de kunstacademie - als ik toegelaten wordt na de vooropleiding, kan ik altijd nog switchen

Ik hoop zelf nog het natural horsemanship te kunnen leren, aangezien ik het bij de manege op het moment op de 'normale' manier leer, maar dat zie ik later nog wel.
De meeste van mijn tekeningen/schilderijen/foto's kun je vinden op mijn deviantART account:
http://langstrumpf89.deviantart.com
Ik ben misschien weleens kortaf, een *bad word here*, and so on and so forth, maar ik kan best lief zijn hoor

Groetjes!
Tania