Even voorstellen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Noachin

Even voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-10 22:16

Hallo allemaal,

Al een tijdje gebruik ik informatie van Bokt als ik iets wil weten mbt tot onze paarden of de ezels, erg handig. Soms wilde ik wel eens ergens op reageren maar dat kon niet omdat ik geen lid was. Dus ik heb nu besloten toch lid te worden. Ik zal niet veel reageren, al mijn tijd gaat in mijn werk en onze dieren zitten, maar als ik iets zinnigs te melden heb kan ik dat nu in ieder geval doen.
Ik woon in de Achterhoek, samen met mijn vriend en al ons beestenspul. Sinds we een huis gekocht hebben met wat grond eromheen zijn er steeds meer dieren bijgekomen. We hebben honden, katten, een paard, een pony en 2 Shetjes, 4 ezels, kippen, watervogels en vissen. De meeste dieren zijn '2-hands' dieren en hebben een minder leuk verleden. Op ons erf zijn alle dieren veilig en krijgen alle liefde, aandacht en verzorging die ze nodig hebben zodat ze toch nog een leuk leven hebben.
Het is altijd mijn droom geweest zoveel mogelijk dieren, die elders niet gewenst waren, toch nog een leuk leven te bieden. Die droom is nu uitgekomen.

groetjes!

slokkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 23:41

Het is wel duidelijk dat je geen man bent.

:D

En welkom.

;)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: Even voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 19:14

Welkom. :D
En je hebt idd gezellig veel dieren om je heen. :)
Veel plezier op bokt.

lailapri

Re: Even voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 00:57

nou de 1e 2 berichtjes staan al.
Welkom en hoop in de toekomst nog eenswat van je te lezen.