Ik heb dit account een tijdje geleden aangemaakt, toen niks mee gedaan.. maar nu heb ik het bokken ontdekt hoor! Oke ik ben dan niet echt nieuw, maar ik besefte me net dat ik me nog geen eens had voorgesteld hier, dus bij deze:
Ik ben Anouk, wordt over 2 weekjes 17 jaar.
Ik heb in Augustus vorig jaar een paard gekregen waar ik daarvoor al zo'n 8 jaar van droomde.
Ik ben begonnen bij een manege, daar een aantal jaartjes leuk 1 keer in de week rondgehobbelt.. maar dan wil je meer! Nou dan ga je stallen uitmesten voor nog een extra uurtje rijden in de week.
Ben een paar jaar later ook bij de zogenaamde 'concoursgroep' van onze manege gegaan, zo kon ik met een manegepony op wedstrijd! Helemaal geweldig maar helaas mocht je maar 2 jaar meedoen.
Nou na die 2 jaar dus weer terug in de manegeles... Blijkbaar zagen mijn ouders dat dit wel iets meer was dan een 'fase' waar ik wel overheen zou groeien en ik kreeg eindelijk, na jarenlang zeuren een paard.
Donny (Don Ruto × Pion) is een 5 jarige ruin, 1.74m. Hij heeft geen wedstrijdervaring, maar ik ben zeker van plan om van t zomer met m te gaan starten.
Tot zo ver mijn paardengeschiedenis haha!
Nou als er nog iets is wat jullie willen weten dan hoor ik het wel, maar ik zie dat ik al een aardig verhaal heb getypt