Ook ik ben nieuw op Bokt! Ik ben Hanneke, 23 jaar, studeer Engels in Nijmegen. Ik ben blij dat ik nu eindelijk eens even de tijd heb genomen om zelf ook een account aan te maken hier
Ik heb 1 paardje helemaal voor mezelf: dat is Fabine, nu ong. 23-25 jaar oud, maar nog altijd een pittige tante onder het zadel
Ik weet verder niet veel van haar afkomst; ze is nu 3,5 jaar geleden via via in mijn bezit gekomen. Ik was eigenlijk niet echt van plan een eigen paard te nemen, maar toen kwam Fabine dus in mijn leven
Wat de vorige eigenaar me wel kon vertellen, is dat er waarschijnlijk een hoop met haar gebeurd is in het verleden (en niet in positieve zin...). Ze was blijkbaar gevonden met een zware baarmoeder-ontsteking, compleet aan haar lot overgelaten. De vorige eigenaar heeft haar opgelapt, maar kon niet verder voor haar zorgen wegens tijdgebrek. Toen kwam ze dus uiteindelijk bij mij
Heel apart is dat, opeens een paardje in je leven!! En dan ook nog eentje waar verder ontzettend weinig over bekend is en ook amper iets mee gedaan was qua rijden/trainen/etc... Het was een hele uitdaging die opeens op mijn pad kwam en er zijn pieken en ook dalen geweest, maar uiteindelijk hebben ik en Fabine elkaar wel gevonden 
En dan natuurlijk nog wat plaatjes

Dit is Fabine:

En dit zijn wij samen *sjok sjok*

Liefs,
Hanneke