Hoi, ik ben Rebecca en ik ben ook nieuw hier, nouja nieuw, ik kom hier al zo'n 5 jaar maar dan doe ik niet veel en daaar gaat mijn account dan weer =)
Ik ben 19 jaar oud, heb een super liev anglo arabier / lusitaniër merrietje van 16 jaar genaamd Lola en wij zijn alweer sinds oktober 2005 beste maatjes xD
Ik rij sinds mijn 7e maar ik ben toen ik 12 was (zomer 2003) verhuisd naar Portugal, en daar ben ik een tijdje doorgegaan met lessen, maar de manege is 20km verderop en school maakt het nogal moeilijk om iederre ker te reizen.
Lola, wiens naam ik niet gekozen heb xP, staat bij ons in de achtertuin, wat ongeveer een halve hectare aan grond is en dat deelt ze met Catootje en Cheeta, onze twee boxertjes, gaat heel erg goed zamen.
Ik heb 5 honden, allemaal gekruisd en allemaal gered van de straat of van slechte eigenaren.
Ik zit nu mijn twaalfde jaar op school af te maken, dat is ongeveer gelijk aan 6vwo als ik me niet vergis. Ondertussen doe ik ook een opleiding Fashion Photography in lissabon wat 3 maanden duurt, ik heb een opleiding honden trimmen en toileteren achter de rug en ik hoop in April naar Londen te verhuizen, daar tot en met september een baan te vinden en dan met een fashion photography en syling opleiding te doen van twee jaar. Of ik kom tussen april en september naar nl, zodat ik alsnog het geld kan verdienen.
Ik ben super avontuurlijk, ben gek op dieren, en hou heel veel van reizen en nieuwe dingen leren.
Ja dat was een lange speech --'
Becky - www.kiekeboo.net