Hallo! al weer een week of wat actief maar dan toch maar even voorstellen:P
heb 1 november mn eerste echt eigen paardje opgehaald, een welsh mountain veulen en leek me nu toch wel zinvol en gezellig om me hier is aan te melden:) kan me niet eens meer herinneren wanneer ik voor t eerst op n paard zat, maar goede vrienden van ons hadden altijd een paard en tsja, als klein meisje moet en zal je dan mee, en er op! op mn 6e echt begonnen met lessen en onmiddellijk in love met alle moeilijke manegepony's. die voorliefde is ook nooit meer weggegaan en ben dus al jaren in de weer met jonge/moeilijke paarden. heerlijk, laat mij maar gaan. voor mij geen L-dressuurpaard, zou niet weten wat ik er mee zou moeten doen:P ben nou eenmaal geen wedstrijdruiter... rij veel te relaxed daarvoor hihi:P
paar jaar geleden een jaarling arabiertje aangeschaft, samen met een vriendin, maar op je 16e een paard onderhouden en naar school gaan ging toch te ver, dus heb ik m aan mn mede-eigenaar verkocht. tsja, en die liefde voor het arabische paard gaat toch wel heel ver hoor... over een paar jaar, als ik mn school af heb en een fulltime baan, komt er een arabisch veulen bij:) tegen die tijd is mn kleine kerel uitgegroeid tot een grotere kerel en kan ik me storten op de opvoeding van een nieuw veulen:)
nou, heel levensverhaal geworden uiteindelijk:)
groetjess!