Na een tijdje hier op het forum te hebben rond gehangen, begon ik zo langzamerhand het idee te krijgen dat er hier zo nu en dan wel eens over paarden word gepraat.
Een, voor mij, altijd interesant en geliefd onderwerp.
Dus heb ik besloten om net zoals vele andere mensen hierzo mezelf maar eens te gaan voorstellen.
Dat vind ik nou toch wel heel erg lief van mezelf.

Nou ik heet dus Wouter (heb ik me laten vertellen), en ik ben een 27 jarige Hagenees uit......je raad het al.....Den Haag

In het dagelijks leven hou ik me bezig met...uhm...nou, niet heel erg veel boeiende dingen.
Maar fotografie en natuurlijk paarden hebben toch vooral mijn interesse.
Ik ben als klein kind begonnen met paardrijden.
Dit heb ik voor zo'n 2 jaar gedaan en toen werd ik het zat.
Ik heb vervolgens zo'n 15/16 jaar niks meer met paarden gedaan.
Maar zo'n 3 1/2 jaar geleden begon het toch weer te kriebelen.
Ik heb nog geprobeerd te krabbelen maar het mocht niet baten.

Dus ben ik nu weer zo'n dikke 2 1/2 jaar lekker met paarden en paardrijden bezig.
Ik heb helaas nog geen eigen paard. Dit voor 2 simpele redenen
1. Mijn portomonee vind mij daar niet lief genoeg voor (te duur)

2. Ik weet nog niet genoeg van paarden af om er full time voor eentje te zorgen. Ik zou het niet eerlijk naar het paard toe vinden om er dan toch eentje te nemen terwijl ik goede zorg niet kan garanderen.
Dus haal ik al mijn paarden uurtjes bij een gehandicapten manege waar ik als vrijwilliger werk.
Hier mag ik dankzij mijn vrijwilligers status ook (gratis) rijden (gemiddeld zo'n 3x per week lekker de duinen in en het strand op.)
Hoe dan ook, ik hoop hier in de toekomst een leuke en nuttige bijdrage kan leveren aan Bokt.
En als je nu nog niet was afgehaakt met lezen (bravo!!