Nieuw hier

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Monreve

Nieuw hier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-09 22:08

Hi Everybody,

Ik ben nieuw hier (zoals zovelen). Ik ben 33 jaar, 2 kleine kindjes en heb 3 weken geleden mijn eerste eigen paardje gekocht. Ben vreselijk trots!!!!!Ze is 1,5 en 1/2 appaloosa. Ik wil haar uiteindelijk western beleren en wil alles zo NH mogelijk doen. Ik kom er wel achter dat je als eigenaar (en verantwoordelijke) je plotseling heel onzeker wordt over alles. Ik weet anders altijd prima what to do maar sta nu met mijn handen in het haar. Ik weet niet echt waar en waarmee ik nu moet beginnen. Ik ben bang het verkeerd aan te pakken en iets te verknallen.
Zal ik bijvoorbeeld al wat beginnen met grondwerk in de wei of moet ik haar maar lekker laten. Is af en toe wandelen aan de lange lijn slim of juist niet. Ze wil ook eigenlijk nog niet vast staan. Hoe kan ik daar het beste mee beginnen? En hoefjes geven kan ze ook nog niet. Ze is wel pittig, nergens bang voor en erg outgoing. Herkent iemand dit of heb je suggesties?

Groetjes

-marije-

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 22:11

welkom op bokt! *D
voor al die vragen zou ik even een nieuw topic aanmaken, op een ander fora.

Winged

Re: Nieuw hier

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 22:51

Welkom!

Wat NH betreft kun je op deze fora erg veel informatie vinden en vragen stellen: [VNA] Van nature

Succes!