Ik lees eigenlijk al jaaaaaren mee, maar ik heb me nooit aangemeld als gebruiker.. (geen idee waarom niet eigenlijk..
) Moet zeggen dat je zelfs als niet-gebruiker al behoorlijk verslaafd kan zijn
Ik betrap me er vaak op dat als ik me verveel meteen www.bokt.nl denk... zelfs als er geen computer in de buurt is
Maar nu was ik gister zooo benieuwd hoe de date van Uthrick was afgelopen, was het topic verplaatst! Kon ik het als niet-gebruiker niet meer lezen... Dus toen móest ik me wel aanmelden:PDus bij deze...
Ojaa, ik zal me nog even voorstellen! Ik ben Maud 18 jaar oud en ik studeer Biologie
Vanaf 5 jaar oud wilde ik al paardrijden, maar dat mocht nooit van mijn ouders... Pas 9 jaar later had ik het voormekaar!Ik heb een aantal jaar op een manege gereden en nu verzorg en rijd ik een paard van iemand anders voor alle dagen in de week. Een Welsh K van 5 jaar oud
Verder houd ik me nu actief bezig met Rechtrichten en de Klassieke rijkunst, hier krijg ik ook les in.Ik ben op dit moment alle extra dingen aan het bekijken die bokt nu opeens heeft! Ben bang dat dit mijn boktverslaving niet zal verminderen... Maargoed

Ik kan nu ook eindelijk profielen bekijken en... en... en.... Oh help.. Is er al een afkickkliniek voor bokt-verslaafden opgericht?