hoi even voorstellen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tam78

hoi even voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-09 20:56

hoi,

Ik wilde me eerst even voorstellen mijn naam is Tamara en ik ben momenteel op zoek naar een mooie forse pony ( type Fjord Tinker ).
Het belangrijkste voor mij is dat hij/zij lief en makkelijk te rijden is , geen fratsen geen gekkigheid maar een betrouwbaar paardje.
Helaas ben ik 5 jaar geleden in een rolstoel terecht gekomen, maar sinds 1,5 jaar kan ik weer zelfstandig lopen/waggelen en heb de doktoren versteld doen staan.
Nu ben ik dus op zoek naar een pony van ongeveer 1m40 max 1m50 maar die wel in staat is om een volwassen iemand te dragen , ik ben niet megazwaar maar door die rolstoel zijn de kilos eraan gevlogen dus ik ben wel stevig. Vandaar mijn keuze voor een Fjord of een Tinker, hoeft geen rasechte en hoeft ook niet supermooi (mag bij wijze van scheel kijken) als hij maar geschikt is voor iemand met een lichte handicap. Ik heb een mooie pensionstalling met andere paarden, kan een buitenrit maken en heb veel tijd en liefde te geven. ik zal een korte omschrijving geven van wat ik zoek :

1 lief en betrouwbaar, en dus ook geschikt voor een beginnende ruiter( mijn man)
2 rond de 1m40 1m50 mag er een cm naast zijn maar ivb met opstappen graag wat lager.
3 rond de 8 jaar maar dat is geen vereiste liever niet veel ouder omdat we zo lang mogenlijk van het paard willen genieten en niet al snel weer afscheid willen nemen.

Ik heb zelf een liefde voor Tinkers en Fjorden, maar dat is absoluut geen voorwaarde.
Een mooie bonte pony met beslag vind ik echt super of een Fjord met een lekker koppie.

Mijn vraag is of jullie iets voor me weten te staan of misschien zellf een pony te koop hebben staan die hier aan voldoet.? bij voorkeur omgeving Groningen/Drenthe/Friesland.(We hebben wel een trailer beschikbaar maar mijn man moet zijn rijbewijs hier nog voor halen)

Prijscategorie 1500,- 1750,- andere prijs ook bespreekbaar.

Ik hoop dat jullie willen helpen met mijn zoektocht naar een lieve pony, of als je zelf een hebt staan die je naar een goed huisje wilt hebben reageer dan graag!
Het is ook geen probleem om de pony op te komen zoeken en we willen ook best af en toe een mooie foto sturen en contact houden.

Nou dat was het zo'n beetje, ik hoop leuke reacties te krijgen. alvast bedankt

groetjes Tamara
Laatst bijgewerkt door Tam78 op 01-10-09 21:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Kimbers

Re: hoi even voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 20:59

Welkom op bokt Tamara!
Als je 25 berichten hebt kun je zelf ook in het topic kijken van te koop aangeboden paarden en pony's dus als je even flink gaat posten vind je daar misschien wel een leuk paardjes tussen.
Veel plezier op bokt en succes met je zoektocht naar een pony :)

Tam78

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-09 21:06

hallo,

heel erg bedankt voor jouw vriendelijke welkom, maar moet ik dan eerst 25 berichten aanmaken of 25 keer reageren? Ik zou niet zo goed weten wat ik nog meer moet vertellen hihi...komt wel goed denk ik....

Tam78

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-09 21:12

ik woon in Bedum , misschien kan je straks wel op mijn paardje rijden ;-)

Melissaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 21:14

Tam78 schreef:
hallo,

heel erg bedankt voor jouw vriendelijke welkom, maar moet ik dan eerst 25 berichten aanmaken of 25 keer reageren? Ik zou niet zo goed weten wat ik nog meer moet vertellen hihi...komt wel goed denk ik....

25 keer ergens op reageren :)

& welkom! :D

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 21:15

Hoi Tamara!

Wat goed dat je weer zelfstandig kunt lopen en dan voor een eigen pony wil gaan!
Hier op Bokt zijn volgens mij nog wel meer mensen te vinden met een handicap en een pony of paard, dus misschien kan je wel met hen meekletsen!

Als je 25 berichten hebt geplaatst die met paarden te maken hebben (Dus bijvoorbeeld bij [AP] Aangepast Paardrijden ), kun je op Eenmaal Andermaal reageren! (staat bovenaan, als je op de forumindex klikt!)

Tam78

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-09 21:17

nou haha dan moet ik me overal maar eens mee gaan bemoeien ghighi op naar de 25 ghighi wel grappig dat het zo werkt..

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 21:22

Hahaha, mensen vinden het vast leuk dat je reageert!
En het heeft een pluspunt: Je leert er heel erg veel van! :D

Heel veel plezier op bokt en ik hoop in de toekomst foto's tegen te komen van jou met je toekomstige paard! 8-)

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 21:24

Tam78 schreef:
ik woon in Bedum , misschien kan je straks wel op mijn paardje rijden ;-)

haha nou wie weet. Eerst maar een paardje vinden dan ;)
Komt vast wel goed. En de 25 berichten.. die zijn echt zo gemaakt hoor :D

kaatje68

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-09 12:35

hoi en welkom

Gianna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-09 12:42

Welkom op bokt!
Super om te lezen dat je zo vooruit ben gegaan en nu je eigen paardje wil.
Ik hoop dat we snel foto's kunnen zien van je paardje!