Even voorstellen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Natasja121

Even voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-09 11:26

Dacht wel zo netjes om me eerst even voor te stellen :)

Mijn naam is Natasja Verbeek, ben 31 jaar woon samen en we hebben een dochtertje van 4. Twee jaar geleden zijn we van Almere naar Venlo verhuist en heb bevalt ons prima in Noord-Limburg!

Vorige week, tijdens onze vakantie, ben ik met mijn dochtertje met een pony wezen wandelen. Zij erop en ik ernaast. Door het lopen met die pony, het zijn in de stallen begon het weer te jeuken....Ik heb namelijk 15 jaar geleden voor het laatst gereden! Door verhuizen ben ik toen gestopt, daarna opleiding, werken....een kind...nooit meer begonnen.

Altijd heb ik paarden prachtig gevonden maar door overgewicht ook eigenlijk nooit meer durfen beginnen. Nu de kilo's er weer aardig af zijn en ik weer wat rust en ruimte in mijn leven heb wil ik dus weer gaan beginnen! Over twee weken ga ik een buitenritje maken, onder begeleiding samen met een vriendin die ook al jaren niet meer heeft gereden. Ik vind het reuze spannend.

Ik hoop dat ik, als het goed gaat en ik de slag weer een beetje te pakken krig, ik hier in de buurt een bijrijdpaardje kan vinden. Misschien bij iemand die mij dan ook weer wat fijne kneepjes bij kan brengen....maar goed dan zien we wil, eerst dat zadel maar weer eens in......ga maar vast opzoek naar een opstapje denk ik, lol

Nou het is een heel verhaal geworden maar ik heb me dus aangemeld op dit forum om me weer wat in te lezen, in de sfeer te komen die paardensport heet.

Groetjes,
Natasja

Destino

Re: Even voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 18:36

Welkom :) en veel plezier op bokt!