Ja even voorstellen, ik ben susan en ben 26 jaar. Rijd al zo'n beetje 13 jaar western. Ben ooit begonnen op de kalverhoek en meegegaan met evelien geerlof. Later ook nog stallen gedaan in nauwerna en in starnmeer. waar ze nu nog zit. Ik ben later nog op andere stallen geweest met blue, maar sta nu alweer bijna 3 jaar in de westbeemster, bij langerijs opstal. Bevalt me erg goed. Behalve dat nederlandse weer dan, dat is soms wel is vervelend. Maar daar heeft iedereen last van met een buitenbak. Verder wil ik hier ook meteen even melden dat ik dringend opzoek ben naar een bijrijder, Ik vraag wel een bijdrage, maar blue staat in dus in de westbeemster, je moet kunnen uitmesten en het liefst western kunnen rijden. Maar als je dat nog niet zogoed kan dan leer ik het je graag op mijn paardje. Verder moet je echt gewoon dol op paarden zijn. Hij is super lief, maar kan af en toe nog wel is stout doen.. klein bokje geven van jolig heid, of te veel energie. Interesse, graag mailen! susanbeentje@hotmail.com groetjes susan