Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

en ja heerlijk is het hier om de vrijheid te hebben dat zo'n beestenboel gewoon kan
ik zou ook alle zielige hondjes en paardjes wel willen opvangen, helaas kan dat natuurlijk niet... Dus met drie honden en twee paarden is het voorlopig vol! Als ik eens naar Douz kom zal ik het je laten weten, kunnen we eens koffie gaan drinken 
en ja, de hele dag op het strand vervelen was ook lichtelijk overdreven
ik en mijn vriend zijn bezig een restaurantje te openen, maar aangezien al het regelwerk hier nogal wat tijd in beslag neemt heb ik het nu vrij rustig
in ieder geval hadden mijn vriend en ik al in gedachten met het douzfestival te komen, maar dat duurt nog wel even... Misschien nog wel eerder dus
Mijn vriend komt uit La Marsa en was tot ik hem een paar maanden terug naar Ksar Ghilene had meegenomen nog nooit in de woestijn geweest, hehehe.
als jullie een keer hierheen komen laat het eens weten
Maar zijn familie woont dus in La Marsa, Tunis; hier een dikke 500km vandaan, dus zo vaak zien we ze niet.. Hoe zit dat bij jou? Ik neem aan dat zijn familie wel daar woont ook, en je dan ook nog wat meer druk voelt..
Ja en mooi is hij he! Hij heeft ook een heel fijn karakter, hoewel hij af en toe wel even moet laten merken dat hij hengst is..