Boeh! Ik ben nieuw 8D

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xHAUNTED

Boeh! Ik ben nieuw 8D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-09 21:52

Hallleeuuu <3
Ik zit hier al een tijdje rond te zwerven, en toen kwam ik erachter dat ik mij nog niet een had voorgesteld ;O Dus ik zal even wat over mezelf vertellen. Ik ben Nele, 14 jaar. Ik hou van praten, en lachen. Dat zijn mijn grootste hobbys :+ Daarna komt natuurlijk paardrijden. Ik rij nog maar 4 jaartjes, ongeveer, denk ik. Nujaa, ik kan nog veel leren, wat ik hoop hier ook een beetje te doen. Ik ben een Belgische Limburger, en daar ben ik trots op! Al betekend dat dat ik in de middle of nowere (?) woon :+ Ik wed dat niemand Hoeselt kent :Y) Ik hoouuu van smilie's, en belachelijk engels praten/typen. Dus als ik dat veel doe: I'm solly. Aii fust caann''t help iet. Ik hou ook van beestjes, heb er al veel gehad. Cavia's (Rip), Dwerhamsters (Rip), Konijnen (Rip) etc, etc. Voor het moment hou ik het bij mijn 2 hondjes, Casper & Lenka, alletwee vuilbakrassen. Abbbeerr (Ohja, ik typ ook nogal vaak Duits, je bent een TH-fan, of je bent het niet }> ), ik ben opzoek naar een lief paardje (of halflingertje <3). Nujaa, niet dat dat ervan komt de eerste maanden, zoals ik zei, ik ben nog gewoon op zoek. Totnu toe heb ik nog geen paard gevonden waar ik een klik mee had, dus ik blijf zoeken, op mijn gemak.

Ik denk dat dat het wel een beetje was, solly voor mijn gezaag, ik suck echt in mijzelf voorstellen XDD
Byeebyee :Y)

Anoniem

Re: Boeh! Ik ben nieuw 8D

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 07:34

Nou welkom dan maar he :))
veel plezier!