ik zal mij even voorstellen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

suzysuz

ik zal mij even voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-09 21:32

Hallo allemaal,
Ik ben Suzanne
ben 25 jaar
woon in Steenwijk

Ik ben de trotse eigenaar van Veronique.
Veronique is een 7 jarige koffie vos van Karandasj.

Voor zover als ik mij kan herinneren was ik altijd al weg van paarden. Toen ik 5 jaar was nam mijn vader mij voor het eerst mee naar de manege waar ik vanaf dat moment iedere dag weer uitkeek naar de dag dat ik weer mocht paardrijden. Jaren later heb ik nog 2 jaar een opleiding Paardenhouderij gevolgd in Meppel, omdat ik toen nog niet zeker was over mijn toekomst plannen. Kort na de opleiding Paardenhouderij had ik het even gehad met paardrijden, op de pony van een vriendin was ik erg akelig afgevallen en dat koste me veel zelfvertrouwen en ik had het even gehad met paardrijden.
Ik ben toen verder gegaan met een 3 jarige opleiding Verzorgde IG (ziekenverzorgende). Het is mooi en erg dankbaar werk. Op mijn werk kwam een gesprek zo eens op het onderwerp paarden en een collega vertelde dat ze op de plaatselijke manege paardreed. Aan het eind van het verhaal was het duidelijk dat ik toch maar eens mee moest gaan om te kijken. PPPFFFF…. Ik dacht dat als het welbekende paardenvirus eens was afgezwakt dat het dan toch echt niet weer zou komen opdagen… Maar toch! Na een privé les reed ik iedere week weer paard. Het virus was in alle hevigheid terug gekeerd! Al snel had ik een lease paard van de manege, waarmee ik wat serieuzer mee aan het rijden ging. Na een jaar begon ik me op te winden als anderen op mijn lease paard gereden hadden die het allemaal niet zo serieus namen als ik, dat kon je dan direct merken.
Ik ben toen maar eens alles op een rijtje gaan zetten wat het mij zou gaan kosten als ik een eigen paard zou kopen. Na alle kosten op papier te hebben gezet en aan ervaren ‘paarden vrienden’ had gevraagd of het enigszins klopte, vond ik de kosten over het algemeen gezien wel mee te vallen. Mijn instructrice vertelde zij dat ze een paard had die misschien wel geschikt voor mij zou zijn.
Op die manier was het dat ik op 20 dec. 2007 voor het eerst op Veronique stapte en toch wel vrij snel duidelijk was dat dit toch wel ‘mijn waarschijnlijk eerste eigen paard’ kon zijn. Zo benoemde ik het.
Na een maand uitproberen en na overleg met mijn instructrice besloot ik dat Veronique mijn ideale paard zou zijn. En op 14 februari van dit jaar was het officieel. Ik had mijn eigen paard: Veronique, een mooi vos kleurig paard van Karandasj, slim en veel potentie. Het eerste half jaar heb ik het nog even rustig aan gedaan maar toen ben ik begonnen met het rijden van wedstrijden. Het binnen seizoen verliep nog niet zo denderend maar nu het buiten seizoen is aangebroken stromen de winst punten langzaam aan binnen.
Nou dat was het haast wel zo’n beetje.
Groetjes Suzanne

NAV

Re: ik zal mij even voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 00:34

nog geen reacties? nou, bij deze alsnog welkom!

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 17:03

Veel plezier op bokt, maar pas op het is enorm verslavend :Y)

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 17:03

Welkom op bokt :D

Oliebollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 17:04

Wekom!!

Inderdaad, het is zeeeer verslavend...

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 17:04

Welkom!

Je woont niet zover van mij vandaan!!
Ik woon in Aalten :)

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 17:05

Welkom! :)
Mijn hele fam woont zo'n beetje in Steenwijk ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 17:09

Welkom! En ja, het is verslavend :+
Veel plezier!

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 19:36

@ TS: Sorry, ik lees nu pas dast het STEENwijk is, ik heb er gauw over heen gelezen en las winterswijk :o :oo.
Sorry..