Korte voorstelling =)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Athea_Jack

Korte voorstelling =)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-09 16:38

Hallo allemaal, net zoals de meeste las ik al een tijdje mee hier op Bokt en besloot dus maar een account te maken !

Mijn naam is Anne, op dit moment 19 jaar en student recht. 'Mede-Eigenaar' van twee paardjes, Athea en Jack ..

Toen mijn moeder 50 werd en ze zag een film over paarden, gaf ze mijn papa de schuld dat ze door hem nooit had kunnen rijden .. Nu, dat moet ge tegen papa geen twee keer zeggen .. Hij ging meteen rijlessen voor haar halen .. Mama liet er daarna geen gras over groeien en kocht in augustus 2008 onze Jack .. We hebben ons daar met onze gebrekkige kennis wel een beetje 'in het zak laten zetten' want Jack bleek na keuring 5 jaar ouder dan gezegd (14 jaar) .. Echter mama was verliefd en Jack was uiteraard enkel voor recreatie .. In September 2008 ben ik dan ook begonnen .. Vervolgens eind 2008 kocht mama een weide hier in de buurt waar we stallingen op lieten maken en dan in februari 2009 kocht ze Athea, een 9jarige merrie .. Nu staan ze thuis in de weide sedert een kleine drie weken en ik geniet er elke dag van even (soms wel drie uur!) langs te gaan .. Gelukkig laten mijn studies rechten toe dat ik zo vaak kan gaan *D .. Elke dag leren we bij en ook mijn 10 jaar oudere zus is ook begonnen met lessen ..

Zo gauw ik hier alles een beetje heb uitgepluisd post ik wel een paar foto's ..

Tot binnenkort !

Oliebollie

Re: Korte voorstelling =)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 16:40

Welkom!! Pas wel op, bokt is nog al verslavend..

Athea_Jack

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-09 16:50

Ja, dat heb ik al gemerkt zonder een account te hebben !

AngelWings

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 16:19

welkom :D