Ja.. De WWW gevonden.. Eindelijk

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

BoGi

Ja.. De WWW gevonden.. Eindelijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-09 19:28

Hallo Allemaal,
Eindelijk het juiste subforum gevonden!!!

Ik ben Nienke, of wel hier op forum BoGi. Ik ben nu 30jaar en ik doe woodywoodpecker na.. ;)
Ik rij vanaf mijn 12de en heb sinds 1995 mijn paard Tinka. Tinka is geboren in 1990 en BoGi is geboren in 2001.
Verder heb ik nog een hond Maya, 2 katten Smoepie en Sparky.
Verder heb ik nog een paar honden die ik als die van mezelf beschouw. Cora en Candy.

Tinka heb ik gekregen vlak voor ik 16 werd. Ik wilde altijd al een eigen paard en mocht er op een gegeven moment 1 als ik zelf voor een stal plek zou zorgen. Mijn moeder vond de manege te duur. Dus ben ik al mijn kennissen en familie bij langs gegaan om ook een oogje in het zeil te houden. Ik kreeg in zomer 1994 toestemming en in dec 1994 had ik een stalplek gevonden. Toen mocht ik op zoek naar een paard. Ik heb een kennis van mij gebeld die ook in de paarden zit en die had weer een kennis die een mega merrie had staan.
Ik mocht komen kijken en ik werd verliefd. En 25 jan. 1995 had ik Ipsytinka op stal staan.

BoGi heb ik gered van de slacht. Een welsh hengst toen der tijd. En de fokker wilde eigenlijk alleen maar merries en kon de hengsten niet kwijt. Ik heb samen met iemand anders 4 hengsten voor weinig opgekocht. Ik heb er zelf 1 gehouden een kennis van mij heeft er 1 overgenomen en groot gebracht. En de andere 2 heeft die meid zelf gehouden.

Ik ben nu na een tijdje weinig gedaan te hebben met de paarden, weer volop in gang.
En BoGi heeft nu zelf aangegeven dat hij ook meer wil. Wat ik super vind, want ik vind het belangrijk dat de dieren zelf aangeven wanneer ze zover zijn.

Sparky en Smoepie zijn bij mijn moeder geboren. Mijn moeder had een katje die krols was en ik was het zo ontzettend zat, dat ik haar naar buiten had gedaan. Ik had al 3 nachten niet geslapen vanwege de katers die voor de deur stonden.
Daar kwamen 3 kittens uit. 1 is bij mijn moeder gebleven en 2 zijn er met mij meegegaan.

Maya is een zwerver uit Cran Canaria, zij kwam binnen bij een stichting waar ik vrijwilligster voor was. Die zaterdag 24 maart 2007 kwamen er 6 honden binnen en Maya was gelijk niet meer bij mij weg te slaan. Het was liefde op het eerste gezicht. Ik heb de papieren van Maya getekend op 14 juni 2007, toen had ik haar officieel geadopteerd.

Mijn dieren vooral Tinka, BoGi en Maya helpen mij met het begeleiden van kinderen met een beperking. Ik begeleid 2 jongens met ADHD, 1 jongen met Syndroom van Down en een meisje met een beperking in het autistisch spectrum.

Dit is in het kort mijn paardjes, mijn hondjes en ik.

Snippergroen

Re: Ja.. De WWW gevonden.. Eindelijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 19:32

Welkom Nienke! :D

BoGi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-09 17:47

Negerzoen schreef:
Welkom Nienke! :D

Dank je...
Tevens ook mijn profiel wat uitgebreid!!

_BLOEMPOTJE

Re: Ja.. De WWW gevonden.. Eindelijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 07:24

Welkom! :D