Wie ben ik

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Pleuntje1

Wie ben ik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-09 00:00

Hoi, ik ben Helga 42 jaar en getrouwd met Hugo. We hebben een dochter van 7 jaar en een heleboel huisdieren, geen paarden. 1 hond, 2 fretten, 6 konijnen en 4 cavia's.
Ik werk 25 uur/week op een huisartsenlaboratorium en dat bevalt me goed.
Mijn hobby's zijn: kleding maken, wandelen met de hond, dieren en sinds kort weer paardrijden.

Ik heb van mijn 12e tot 21 jaar paardgereden, waarvan ik de laatste 3 jaar een eigen paard heb gehad. Toen ik ging samenwonen kon ik de kosten niet meer opbrengen en paardje verkocht. Nooit meer gereden. Totdat dochterlief op paardrijden wilde en het bij mij ook weer begon te kriebelen. Ik heb vandaag mijn 2e paardrijles na 22 jaar weer gehad.
Ik wil graag informatief op de hoogte blijven en vandaar dat ik me hier heb aangemeld.

Mayflower_

Re: Wie ben ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 00:13

Hee welkom :wave: ! Leuk zeg, hoe ging je 2e les vandaag? Zal wel weer wennen zijn!

mariska32

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 00:16

welkom hier.

waarschuwing! bokt is verslavend. :+ :D
leuk dat je weer bent gaan rijden.
dat hoor je best vaak,ouders die weer beginnen door de kinderen. ;)

celticpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 00:18

Wat leuk dat je zo voorstelt. Nou er is genoeg info te krijgen, of ervaringen te delen. Pas maar op, voor je het weet ben je verslaafd! Veel plezier en ook met het rijden!

Pleuntje1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-09 00:32

Zo, zo snel al zoveel reacties om deze tijd? Leuk hoor.
Mijn 2e les viel tegen. De eerste les ging goed, maar ik heb me toch spierpijn gehad en die was nog niet volledig over. Zodra ik op het paard zat voelde ik de spierpijn erger worden. Draven deed heel erg pijn. Ik heb er na 20 minuten een punt achter gezet. Dus nu sla ik even een week over om mijn spieren rust te geven.
Maar ik vind het wel weer een heel fijn gevoel hoor.

pantuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 00:34

Welkom hier, en leuk dat je na zo'n tijd weer gaat rijden.
Voelde het weer als vanouds?

Pleuntje1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-09 09:31

De bewegingen waren wel als vanouds. Maar je moet toch wel weer wennen. Het evenwicht is niet meer zoals het was.
Het klinkt stom, maar het afstappen vond ik nog het moeilijkste. Dan had ik moeite om mijn evenwicht te bewaren, terwijl dat vroeger automatisch ging.