Al langere tijd las ik het een en ander mee op het forum. Het is er nooit eerder van gekomen mij aan te melden tot gister. Ik moest het een en ander opzoeken en nakijken en toen maar besloten een account aan te maken. Zoals iedere nieuwkomer doet en betaamd zal ik mij voorstellen;
Mijn naam is Mirthe en ben 24 jaar. Sinds mijn 5e ben ik aan het paardrijden. Eerst op de manege en op mijn 7e kreeg ik mijn eerste pony. Ik zal het nooit vergeten ze heette Lady en was 1.16,2 m. Vervolgens kreeg ik een groeispurt en moest Lady plaatsmaken voor Phana, wat een pittige tante was dat zeg. Na een laatste groeispurt kreeg ik een super mogelijkheid een Z2 dressuur pony rijden voor een meisje die vanwege haar studie geen tijd meer had. Hier heb ik ECHT op leren rijden, concoursen gereden en veel mee getraind. Tja, toen ging ik studeren en moesten de paarden even plaats maken voor het leren. Op een laag pitje dus.. Nou dat heeft maar even geduurd want al snel ben ik samen met een vriendin op een fokkerij jonge paarden gaan aanrijden voor de verkoop. Dat heb ik een jaar volgehouden en toen ging ik verhuizen, dus weer even geen paarden. Na een jaar in mijn nieuwe woonplaats leerde ik wat mensen kennen en ben ik bij een springruiter zijn paarden dressuurmatig gaan trainen 3 a 4 maal per week en natuurlijk mee op de concoursen om te helpen!!! Na een half jaartje ben ik daarmee gestopt omdat ik het een beetje teveel werd en zat ik dus weer zonder paard. Nu sinds september 2008 ben ik de trotse "surrogaat moeder" van mijn kanjer ZOO!!! Het paard is van mijn zwager, ik mag hem trainen en uitbrengen in de sport, zo zie je maar alles komt op zijn pootjes terecht...