Nieuweling!!!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

GinaB

Nieuweling!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-09 10:38

Hallo allemaal!
Ik zal me maar even voorstellen. Mijn naam is Gina Bitter en ik ben 20 jaar. Sinds 2004 woon ik in het gehuchtje Waarland in Noord-Holland.
Vanaf mijn 8e rijd ik al paard. Ben begonnen op de manege en vanaf 1 januari 2009 ben ik voor mezelf begonnen!
Ik geef les aan kinderen en volwassenen op mijn paarden en aan mensen die op hun eigen paard of pony rijden. Ook train ik andermans paarden/pony's en maak deze zadelmak.
Ik heb de 4-jarige opleiding Paardenhouderij&Management afgerond en werk 's avonds voor de vaste inkomsten in een callcenter, zodat ik me overdag op de paarden kan storten.

Ook ben ik bezig met de Orun-cursus. Ik heb al een certificaat om les te mogen geven, maar bijleren kan nooit kwaad.

Zelf heb ik 4 Haflingers en 1 KWPN-er. Voor meer info hierover kunnen jullie ook op mijn site kijken: www.stalboomerwaal.nl

Nou, een heel verhaal, hoop dat jullie een beetje een idee erbij hebben. Als ik tijd heb zal ik mijn profiel ook maar eens gaan opfleuren!

MelanieB

Re: Nieuweling!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 23:05

Welkom Gina, ben benieuwd naar je profiel straks!
Pas wel op, bokt is ernstig verslavend!

Voor vragen staat mijn pb-inbox altijd voor je open. ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 10:53

Hoi Gina, (nogmaals) welkom op Bokt :)

Haha inderdaad, bokt is alleen wel behoorlijk verslavend, mensen zitten hier soms onder hun werktijd of terwijl ze eigenlijk horen te leren voor school gewoon lekker te bokken, dus dat zegt al genoeg :))

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 17:09

Welkom :) en idd pasop verslavings gevaar :P gelukkig is het sinds kort mogelijk jezelf te bannen voor een x aantal minuten/uren, dus als het helemaal de spuigaten uitloopt is dat altijd nog een optie :+

Vadalma

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 17:12

Frouk schreef:
Welkom :) en idd pasop verslavings gevaar :P gelukkig is het sinds kort mogelijk jezelf te bannen voor een x aantal minuten/uren, dus als het helemaal de spuigaten uitloopt is dat altijd nog een optie :+

Inderdaad ideaal!

Welkom Gina. Je hebt behoorlijk wat paardenspul 4haflingers en een KWPN'er.
:D

ecyoj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 17:18

Wendow

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 17:59

Frouk schreef:

En hoe doe je dat dan? Ben ook nieuw. Mijn zus (ponyzotje) zit al jaren op bokt en ik kijk al een aantal maanden om me dan recent toch in te loggen en sinds vandaag ben ik ook gaan posten... maar nu heb ik dus het probleem dat ik maandag examen heb en al bijna de hele dag zit rond te klikken op bokt... Mezelf bannen is misschien een goede optie O:)

ponyzotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 19:20

Ik wil jou anders wel bannen O:) (mocht ik dat kunnen)

Wendow

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 19:39

Haha, danku zus, maar ik moet het karakter dan maar kweken als het niet kan... Zo'n flinke student, dat komt wel goed -:) :D

ponyzotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 20:02

Gina, welkom trouwens! Veel plezier hier op bokt. En wat een leuke haflingers zo van de site te zien :j