Hallo! Nieuwe verslaafde hier :)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Stral

Hallo! Nieuwe verslaafde hier :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-09 17:03

Hallo allemaal!

Ik volg bokt al lang, vooral dan het nieuws enzo, maar meer en meer ook andere dingen, de verhalen, de foto's, de typische boktreacties van sommigen, ... 't is een redelijke verslaving (vooral zo in examentijden) en ik dacht dat ik er mij maar eens actief moest ingooien, eens kijken of dat nog leuker is dan gewoon volgen Lachen

Ik ben 21, woon in Oost-Vlaanderen, en rijd al zo'n 10 jaar paard denk ik. Ben vooral een dressuuramazone, maar spring ook heel graag, al komt dat er niet echt van de laatste tijd. Jammer! Niet dat ik zo'n held ben, maar mijn ene paard geeft me gewoon zo'n zalig gevoel, dat ik overal over zou durven eigenlijk. Maar goed, mijn andere 'eerste' paard springt ook een beetje, al is dat dan niet de bedoeling... Kwestie van wat actie in de dressuurbrouwerij te brengen. Met hem rij ik Prix St. Georges. Of toch een poging tot...

Voor meer informatie over de paarden enzo, zie mijn profiel zou ik zo zeggen, foto's komen er nog op, maar nu voel ik mij al schuldig genoeg aangezien ik morgen examen heb :p Ohja, verder geef ik ook heel graag les! Kampen of privéles, maakt niet uit, ben er gewoon heel graag mee bezig.

Hoop dat ik een beetje wegwijs raak hier, want ook al volg ik al een tijdje, snap het toch niet allemaal hoor. Die 25-postregel enzo, jeetje, ga moeten zoeken om 25 keer iets nuttigs te zeggen denk ik.

Dat was het zo'n beetje Lachen Hoop dat jullie mij allemaal veel plezier kunnen bezorgen!

s6801881

Re: Hallo! Nieuwe verslaafde hier :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 17:10

Welkom Lachen Gefeliciteerd, je bent officieel geen AB-er meer Knipoog (anonieme bokker)

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 17:14

HIHI......een verslaafde bokker met 0 op de teller!!
Ik vrees dat je bokt onderschat en je nu pas gaat voelen hoe het is om echt verslaafd te zijn!
Welkom als ECHTE bokker!!!

Tallout

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 17:17

Welkom, en als echte bokker is het toch echt wat verslavender hihi Nagelbijten / Gniffelen

Stral

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-09 17:32

Nog erger? Ojee, had beter nog een maandje gewacht met écht bokker te worden dan :p

Die 0 op mijn teller is wel een beetje zwak he... 'k weet het, maar snap niet goed hoe het hier werkt, als ik het goed begrijp wordt daar enkel bijgeteld als je in de 'informatief' gaat posten? *holt naar daar om een 1 op haar teller te zien staan*

Mag ik op het eind van januari boktexamen doen? Zal me zeker beter lukken dan de rest :p hehe

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 17:43

Ach joh...moet je zien hoe snel die teller opmhoog gaat bij de echte verslaafde bokkers! Haha!
Ik kan je een paar namen noemen.....die doen gewoon niets anders de hele dag dan op bokt zitten!
Ik ben nog net niet zo'n ernstig geval Clown Clown

s6801881

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 17:59

ik ben gelukkig minder ernstig, maar ik lees ook veel mee, maar echt, die 25 berichtjes heb je zo Lachen

Stral

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-09 18:06

Njah, ik zit hele dagen thuis nu, en dan is het soms héél erg verleidelijk om van je cursus richting pc-scherm af te dwalen...
'k heb er al 3! haha
Vind jullie wel lief hoor, zo bij de nieuwtjes komen kijken, dacht dat dit niet zo drukbezocht was... Of is dat uit leedvermaak om de sukkelaartjes? Lachen

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 18:41

Je hebt er inmiddels al 6!! Morgen mag je overal op reageren!

Stral

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-09 20:17

Inmiddels al 8 :p
Hmm, over 13u examen, ik zou hier echt niet mogen zijn maar 't is zo leuk!

s6801881

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 20:46

zozo, al weer 8! pas maar op, straks ben je helemaal verslaaft en droom je zelfs in blauw Knipoog

marrlinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 20:50

haha, dat dromen in het blauw valt wel mee hoor bij mij, ik zat gister dat stukje te lezen over de bokteritis en toen ik dat over dromen in het blauw las dacht ik "huh is bokt blauw dan?" Clown was me helemaal niet opgevallen Huilen van het lachen

maar: Welkom als echte bokker, en succes met je verslaving !! *LOL*

s6801881

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 08:34

marrlinde schreef:
haha, dat dromen in het blauw valt wel mee hoor bij mij, ik zat gister dat stukje te lezen over de bokteritis en toen ik dat over dromen in het blauw las dacht ik "huh is bokt blauw dan?" Clown was me helemaal niet opgevallen Huilen van het lachen

maar: Welkom als echte bokker, en succes met je verslaving !! *LOL*

Dan ben jij in iedergeval bokteritus vrij Tong uitsteken