Ik ben al een poosje aan het snuffelen op bokt en nu wordt het toch tijd om me eens even voor te stellen.
Ik ben Ellen en 40 jaar. Getrouwd een een dochter van 13. Tessa rijdt ook paard (ach ja pony dan he)
Ik ben zelf begonnen met rijden toen ik 10 was. Op mijn 22e ben ik er even(15 jaar) uitgeweest. Toen dochterlief op haar tiende ging beginnen met ponyrijden en ik dat zag begon het direkt weer te kriebelen en ben ik weer begonnen.
Ik heb inmiddels mijn diploma basisinstructeur gehaald en geef in mijn vrije tijd op zaterdagen les.
Vanaf maart 2007 tot en met maart 2008 had ik een friese merrie. Alhoewel, ze was niet echt van mij maar ik heb haar full-time geleased van Stal van Brenk. Zo voelde het wel echt als eigen. Haar is Elske van de Weerdshof.
Op stal staat ook Emily (hier Dancer_Lover) en Ems kocht een nieuw paard. Haar pony Dancer wilde ze echter niet kwijt en Tessa is gevraagd of zij Dancer wilde rijden.
Nou dat wilde ze natuurlijk wel. Maar ja twee knollies om voor te zorgen en te rijden is veel in tijd. Ik moest toen de knoop doorhakken. Ik Elske of Tessa Dancer. uiteraard (ja dat heb je als je moeder bent

Ze rijdt Dancer nu inmiddels een jaar en het gaat best goed. Ze is een half jaar geleden officieel gestart en is nu L1 +2.(Mam glimt

Ook al is Elske nu al een poosje weg, ik mis haar vreselijk.
En verder.... tja ik houd van lezen, gamen (adventure), zwemmen, en bokken (nieuw werkwoord??)
Het is me nu eindelijk ook gelukt om mijn profiel een beetje op te leuken dus je bent van harte welkom om eens te komen kijken.