Waar is dat temmen toch goed voor?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Chrissy_

Waar is dat temmen toch goed voor?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-08 17:07

Misschien een domme vraag hoor, maar ik kom heel vaak mensen tegen die voor van alles en nog wat temmen. Die dan zeggen: Misschien kan je volgende keer even de zoekfuntie gebruiken, er zijn al honderd topics over dit onderwerp.
Maar ik vraag me dan altijd af, wat maakt jou het nou uit of daar nog een topic over loopt?
Maargoed, daar zal wel wat achter zitten, dus vandaar dat ik het even aan jullie vraag Haha!
Dit is geen aanval op iedereen die weleens op een topic temt hoor, het is alleen zodat ik begrijp waarom het gebeurt Haha!

_Liez

Re: Waar is dat temmen toch goed voor?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 20:55

Anders zijn er heel veel topics dat hetzelfde zijn.

scrabbie

Re: Waar is dat temmen toch goed voor?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 08:41

Chrissy_93 schreef:
Misschien een domme vraag hoor, maar ik kom heel vaak mensen tegen die voor van alles en nog wat temmen. Die dan zeggen: Misschien kan je volgende keer even de zoekfuntie gebruiken, er zijn al honderd topics over dit onderwerp.
Maar ik vraag me dan altijd af, wat maakt jou het nou uit of daar nog een topic over loopt?
Maargoed, daar zal wel wat achter zitten, dus vandaar dat ik het even aan jullie vraag Haha!
Dit is geen aanval op iedereen die weleens op een topic temt hoor, het is alleen zodat ik begrijp waarom het gebeurt Haha!

mee eens hoor je bent niet voor niets aangemeld dus heb je recht om een topic te openen lijkt mij. En een zoekfunctie geeft ook niet altijd de juiste info.