topic verplaatsen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

liiisette

topic verplaatsen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-08 21:36

ik heb nog niet zo heel lang bokt en moet dus nog even sommige dingen uitvinden nou is mijn vraag hoe kun je een topic verplaatsen?? ik had een topic geplaatst waarop iemand reageerde mischienkun je dit topic beter verplaasten naar BI wat bedoelt ze daar mee?

lovey_ou

Re: topic verplaatsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 21:39

dan moet je het temmen dat doe je op het rode uitroeptekentje rechts onder in je bericht. een bod krijgt dan een bericht dat jij het topic wil verplaatsten en voert vervolgens je ''bevel'' uit Tong uitsteken Knipoog

prii_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 21:39

dan moet je even op de uitroepteken bij het bericht klikken dan moet je even de reden erbij zetten en dan doen als het goed is de moddies het werk voor je Lachen

liiisette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-08 21:41

maar wat is BI?

prii_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 21:47

[BI] Bokt internationaal, dat is een afkorting Lachen

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 23:30

Topics worden verplaatst omdat ze op de verkeerde plek staan, niet omdat je op een ander subforum meer reacties krijgt. Als je zoals gezegd op het rode uitroeptekentje drukt en dan in het tekstvak even meldt wat je graag wilt, dan gaat een mod kijken of het topic verplaatst moet worden. Dit staat ook in de help: http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Help#Hoe_k ... pEenMod.3F

Dit topic hoort eigenlijk op FZ. Maar omdat het antwoord al gegeven is, plaats ik hier een slotje.