maar over het algemeen erg gezellig, je moet alleen wel af en toe uitkijken wat je zegt, sommige vallen er al snel over, wel handig je krijgt een gezellige nederlandse les.
maar het draait om paarden in grote lijn maar er is tegenwoordig ook veel dat gaat om andere onderwerpen zo heb je crea bea & uit de kunst voor alles wat met kunst te maken heeft het leven zonder paarden. enz.
heel gezellig je leert bokt vanzelf kennen en het went snel, zeker nadat je je 25 nuttige berichten geplaatst hebt
hoezo ergens inverdiepen ik ben niet goed in computers
misschien is het handig om rechts, onder nieuws * wiki * forums op help te klikken en daar te kijken, of een eigen topic openen want dit zijn nu twee vragen door elkaar en dat is eigenlijk best verwarrend
Bokt is een forum, heeft een nieuwsgedeelte en een wikigedeelte. Misschien kun je eerst wat rondkijken de forumregels lezen (rechtsbovenaan te vinden); misschien wordt het je dan wat duidelijker.
Gewoon elke dag even langskomen en een stukje van het forum bekijken. Daar ben ik nu ook mee bezig enne, langzaamaan begin ik mijn weg te vinden in het grote forumbos! Succes
Als je wil weten wat bokt is, hoe je bepaalde zaken op bokt wil doen (zoals bv. een post plaatsen) en hoe je zich moet gedragen op bokt zijn onderstaande links nuttige literatuur .