Ik ben dus florke, 26 jaar jong en heb een zoontje van 5 jaar. Ik rij al van mijn 14de recreatief te paard.
Heb 10 jaar een draverke gehad en met mijn grootste spijt moeten verkopen na een scheiding. Omdat ik het paardrijden zo miste (lees eigen paard hebben), wou ik terug een paardje kopen na 3 jaar. Werd terug een dravertje, maar omdat het maar niet wou klikken tussen ons en het een strijd werd, terug moeten verkopen...
Mijn vriend is ook een paardenliefhebber, maar wou altijd een shire hebben... Ik wou dit totaaaal niet hebben, want ik heb schrik van grote paarden, laat staan dat ik zelf ééntje zou hebben. Nu na veel te gaan kijken naar shires en op te googlen op het internet hebben we dan de stap gezet om een shire te kopen!
Met een héél klein hartje ben ik eraan begonnen en op dit moment zou ik hem geen minuut van de wereld meer willen missen!! Onze shire hengst heet Dandelion Hector, geboren 17 april 2007 en hebben er al veel plezier mee beleefd!
Als er nog shireliefhebbers zijn mag je mij altijd een pb'tje sturen! En als er nog vragen zijn, stel ze gerust