ik ben ilze :D

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

zuske

ik ben ilze :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-08 01:12

Hallo, ik wilde me ook even voorstellen.

Ik ben Ilze, 23 jaar oud en woon in amsterdam samen met mijn vriend op een woonboot op de amstel. wat echt heel leuk is... alleen de waterloopleinmarkt staat me wel eens in de weg als ik met mijn fietsje door amsterdam wil crossen met een los achterwiel. wel een toplocatie dus! maar ja geen geld meer voor een mooie fiets:P.

Vroeger toen ik dertien was heb ik op de manege gereden van mijn zakgeld, moest een uur fietsen heen en ging door weer en wind. heb zelfs een keer een pony gehuurd voor een week waar ik elke dag voor een bepaalde tijd op mocht rijden. ik stond toen om 6 uur op of zo! dat werd me toch wel erg duur aangezien ik niets anders meer kon doen... gen dus niet met mijn vriendinnen prulletjes kon gaan shoppen of zo...dus gestopt na een half jaar

Daarna... gaan rijden in utrecht als studente en het daar een tijdje vol gehouden, op gegeven moment wilde ik mijn rijbewijs gaan halen en moest dit zelf betalen en dus gestop met rijden op de manege. dit ook omdat ik toen polopaarden ben gaan trainen. superleuk en gaaf! was wel veel werk.. paarden uit het land halen (6 stuks) en dan gaan longeren en zelf gaan rijden op 1 en met 1 in de hand. je rijdt tenslotte toch maar met één hand! ook wel geholpen tijdens wedstrijden (groomen, vlaggen ed). heb zelf nooit polo gespeeld.. dat vond ik toen wel jammer. nu niet meer zo...

toen ben ik verhuist naar amsterdam waar ik nu dus woon en ben ik gaan rijden na mijn jaren polotraining op een manege (amstelland) waar ik weer een hoop opdoe! heb nu twee lessen gehad en merk toch dat het allemaal een beetje weggezakt is. aangezien polopaarden niet draven, maar alleen galopperen en stappen. nee ook niet stilstaan hebben ze meestal geen geduld voor. ze zijn heel wendbaar en doen niet veel behalve snel keren en snel zijn. wat ik hier wel geleerd heb is paarden in bedwang houden, maar dat spreekt voor zich...

ik had een oproepje geplaatst op marktplaats voor een bijrijpaard en heb heeeel veel reacties gehad, nu ga ik volgende week kijken naar een paard, waar ik veel van verwacht. wil nu weer gaan dressuren en misschien weer gaan springen en het liefst echt wedstrijden gaan rijden, maar eerst weer alles een beetje ophalen.

dit ben ik dus een beetje... oh ja en studeer rechten in utrecht, maar probeer dit om te zetten in amsterdam. mijn dagen vul ik met colleges en bibliotheekbezoek.... ben nu net een uurtje terug.. puf

PreciousViva

Re: ik ben ilze :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 21:18

Welkom op bokt!

zuske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-08 21:30

dank je wel!!!!!!

AtelierB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 21:37

Ik heb mezelf ook nog maar net voorgesteld, maar daarom niet een minder "welkom"!