Hoihoi ik ben al wel een tijdje actief op Bokt,
maar ik zie nu pas dat je jezelf ook kunt voorstellen! Vandaar dat ik dat dan ook maar even doe!
Ik ben Farahmunda! (echte naam Tanja)
Woon op een Boerderij in provincie Groningen, helemaal geweldig. Ook mijn vriend woont op een boerderij met koeien
. Ik ben gek van (mijn) paarden maar (mijn) koeien vind ik ook erg leuk!
Ik heb een oude pony: Farahmunda en twee kwpn-ers Wimar en Sandre. Mijn paardjes zijn mn alles en echte maatjes
. Echte toppers zoals ik dan altijd zeg! Ik vind het dan ook leuk om op wedstrijd te gaan. Vooral het springen is geweldig, maar vaak ook wel spannend hoor! Toch ben ik nu Mspringen geworden met Sandre. Met Wimar ga ik binnenkort BB-starten. Verder doe ik ook aan een gezonde portie dressuur hoor, ook wel eens een wedstrijdje
. Met Sandre ben ik L2+11 en met Wimar B+15. Dressuur is echt de basis! Voor meer informatie kun je op mn profiel kijken hoor
ik ga niet alles herhalen!
In de tijd dat ik niet aan het paardknuffelen, verzorgen, mesten, voeren én natuurlijk rijden ben: studeer ik
. Op dit moment loop ik stage op een accountants en adviesbureau waar ik een onderzoek doe. Het zijn wel erg lange dagen als je 40uur in de week maakt...
Wil je meer van me weten kun je mij altijd vragen 
groetjes Tanja