Ook maar eens voorstellen :)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Luckymoon

Ook maar eens voorstellen :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-08 20:54

Hoi allemaal!

Ook ik zal me maar eens netjes voorstellen hier op deze gigantische club Lachen

Ben Natasja, 35 jaar oud, samenwonend met Ingmar in het mooie Son ( en Breugel). Werk al een hele tijd in de verzekeringen, en denk dat ik daar voorlopig ook nog wel blijf. Al zou ik het heerlijk vinden om iets organisatorisch te doen in de hippische sector ( dromen mag toch? )

Heb voorheen zo'n beetje alle disciplines van het paardrijden wel gehad. Vroeger uiteraard begonnen op een pony, dressuur en springen. Daarna zelfs in Oostenrijk gewerkt op een springstal. Daar voor het eerst kennisgemaakt met de Westernsport, en bij terugkomst in Nederland mijn westernpaardje Moonface gekocht ( jawel er staan foto's van hem in een oud topic hier ergens)

Door omstandigheden ( life sucks soms Huilen ) heb ik hem moeten verkopen, maar ben ik zo'n 6 jaar geleden in de wereld van de miniatuur paardjes belandt Haha! (tussendoor heb ik zelfs Moon weer 2 jaartjes gehad)

Op het moment heb ik zelf geen paardjes ( weer dat life dat soms suckt) maar het paardenbloed kruipt waar het niet gaan kan, en dus probeer ik zoveel mogelijk van mijn tijd te betseden aan het helpen van mijn vriendin die zo'n 25 American Miniatures heeft.

Ik hoop in de toekomst zelfs weer ruimte te kunnen krijgen om zelf weer 2 of 3 paardjes te hebben.

Nou, een heel verhaal weer Haha! euhm..tot bokt maar OK dan!

P.S. Als iemand weet waar Moonface nu staat, please let me know, ik ben helaas het telefoonnummer van zijn laatste eigenaar kwijtgeraakt Verdrietig en weet alleen dat hij hem een dik jaar geleden weg wilde doen ivm artrose...

Susanne

Re: Ook maar eens voorstellen :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 15:50

Welkom! Haha!
Gaaf trouwens, dat je vriendin 25 american miniatures heeft! Dat vraagt om foto's Knipoog

Lisa_Caro

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 17:36

Welkom op bokt! Haha!

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 17:41

Welkom! Haha!

Luckymoon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-08 20:01

Jelleee schreef:
Welkom! Haha!
Gaaf trouwens, dat je vriendin 25 american miniatures heeft! Dat vraagt om foto's Knipoog

www.moonlightfarm.nl Knipoog daar staan er een hoop, en binnenkort komen er nieuwe foto's bij Lachen