Eigenlijk zou ik het ook niet te laat moeten maken, ik moet morgen weer werken en ik heb ook nog brommer theorie examen.Nou ja, ik ben nooit de slimste geweest
Zondebokje schreef:grondwerk is weer eens wat anders als handwerk toch Ja, kan ook best zwaar zijn grondwerk!
Shauni schreef:GuusHinnik schreef:een sollicitatie jaja en wat is de functie?Fokmerrie yep ik ga d'r morgen zien
ja klopt wouter, het is een pittige tante...denk kan je het beste als eerste afwerken..bokt nogal vaak...het bokje
Shauni schreef:GuusHinnik schreef:een sollicitatie jaja en wat is de functie?Fokmerrie yep ik ga d'r morgen zien [/quote]echt zal me ff hengstig maken alvast
Rachelll schreef:je zei nog zo in je solli dat je hengstig was en nu moetje dat nog in orde gaan maken??? ja dat is wel een slechte voorbereiding
Ik volg het niet meer Wouter moest nog antwoorden op zijn perfecte vrouw, en op nog iets dat ik vergeten ben.. En waarom die nu pas gaat brommeren.En hoe dat nou morgen zit met die date?*Lees hier gewoon mee omdat ik het grappig vind, even voor de duidelijkheid *