op de tijd dat ik nog nk wegrace deed. Toen leek mijn rijstijl opde van motor racer Garry Mc Coy. En aangezien ik met mijn achternaam Kooyman heet was de link snel gemaakt. btw mijn voornaam is Geert.
deze naam komt van mijn ex verzorgpaard, ik heb haar van 11 november 1999 tot eind april 2007 verzorgd. ik heb nog veel verdriet om haar maar helaas is alles een beetje vervelend gelopen. maar daar ging het dus niet om
helina is dus de naam van me ex paard 0611 is 06-11-1999 dus de datum dat ik haar ging verzorgen
Ik fotografeer onder de naam Focussed, vandaar ook hier op bokt. Ik had eerst mijn bijnaam maar dat was toch iets te penny haha. (Denk aan heel veel -juhhh erachter e.d.)
Die van mij (xAmigo) op de naam van mijn pony. Maar gewoon Amigo was al bezet, en eerst had ik Amigotjuhhh ofzoiets, was dus iets te penny . Dus dan maar een x ervoor. (Tegen alle boktregels in volgens mij )
de mijne, SFCAP komt van de volgorde van ponies die ik nu heb, eerst was er soya, dan farouche, dan chocolat, dan alfa en dan poescha, neem van elk de eerste letter en je bekomt mijn boktnaam