GuusHinnik schreef:Misschien moeten we dan wat andere vragen verzinnen!ja kom maar op guussie! what's your question to wouter het kan nog steeds stouter
Zo jeetje van de week (Eergister)!!! zag ik dit topic op blz 1 en nu is hij al zo ver...... Niet normaal, beetje rustig aan hee dames Welkom
chloek schreef:Zo jeetje van de week zag ik dit topic op blz 1 en nu is hij al zo ver...... Niet normaal, beetje rustig aan hee dames Welkom Het moet toch ergens beginnen
Rachelll schreef:GuusHinnik schreef:Misschien moeten we dan wat andere vragen verzinnen!ja kom maar op guussie! what's your question to wouter het kan nog steeds stouter Nou guusie is ook wel benieuwd hoe wouter zijn toekomstige vriendin eruit moet zien?Kunnen we allemaal bedenken of we in het plaatje passen
chloek schreef:Zo jeetje van de week zag ik dit topic op blz 1 en nu is hij al zo ver...... Niet normaal, beetje rustig aan hee dames Welkom van de week? dat was vanmorgen....
Shauni schreef:Oh echt? heb ik daar over heen gelezen ! Ohnee hoe kan ik !16.8 mm of cm ?Dat is voor jou een vraag, en een heleboel andere een weet
Misschien moeten we dan wat andere vragen verzinnen![/quote]ja kom maar op guussie! what's your question to wouter het kan nog steeds stouter [/quote]Nou guusie is ook wel benieuwd hoe wouter zijn toekomstige vriendin eruit moet zien?Kunnen we allemaal bedenken of we in het plaatje passen [/quote]goed plan! Blond, bruin, rood, blauw, groen, bruin, grijs, lang, klein etc
haha op al die mannen forums gaat het rond dat je je hier moet aanmelden. Honderden meiden om uit te kiezen
saskiaojan schreef:weer een man idd, lijkt een beetje op kevin van vanmorgen...sorry chloek, ik keek niet goed! Geeft niks
Wouter82 schreef:Shauni schreef:Oh echt? heb ik daar over heen gelezen ! Ohnee hoe kan ik !16.8 mm of cm ?Dat is voor jou een vraag, en een heleboel andere een weet Zozo... Vanmorgen was je nog maagd? En nu voor een heleboel andere een weet ?? afknapper voor de meeste hier !
Wouter82 schreef:Shauni schreef:Oh echt? heb ik daar over heen gelezen ! Ohnee hoe kan ik !16.8 mm of cm ?Dat is voor jou een vraag, en een heleboel andere een weet wilde wat zeggen maar doe het niet