even voorstellen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Stephaniiee_

Re: even voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 16:47

SuuS1981 schreef:
Toch een foto gevonden, is dit hem???

Afbeelding

hiih das gemeen Nagelbijten / Gniffelen

Ik kan de foto ook niet zien, maar k krijg zo wel een beeld Nagelbijten / Gniffelen

HenJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 16:47

Tjongejongejonge, wat een penny pesterij!!!

Heb net een merrie aangeschaft, denk je dat hij over een jaar of twee nog steeds dekt??? Ze is nu namelijk pas ander half, dus wil nog even wachten ermee. Of denk je dat het nu al kan??? Stuur even wat meer foto's, ben wel erg benieuwd.............

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 16:48

Het is de pony van een vriendin van haar HenJ, haar nicht kwam net vertellen dat het niet waar is wat ze zegt Knipoog

HarryM

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 16:48

Kan nu gewoon hoor Jong geleerd oud gedaan ? Zo ging dat toch ?

HenJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 16:49

Dat ik toch dacht dat het wel zo was.......

HenJ

En als de hengst wat ouder is.....
Op een oude fiets moet je het leren!!!

QueenBeeBee

CL misschien wel met springen, hij heeft ook een borsttuig. Wie weet is hij springen gefokt ook...

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 16:52

Ik snap niet zo heel goed waarom je een verhaal op bokt zet over ''je'' pony als je die niet heb?

HarryM

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 16:54

Ach tja misschien dat ze haar leeftijd niet verzonnen had Haha! En negatieve aandacht is ook aandacht...

QueenBeeBee

Ach joh ik kwam een keer ergens anders op Internet een profiel tegen met foto's van mijn merrie... dat meisje zei dat het haar paard was!! Bloos! Huilen van het lachen

sarah_m

leonihuis schreef:
Ach tja misschien dat ze haar leeftijd niet verzonnen had Haha! En negatieve aandacht is ook aandacht...

Omdat iedereen graag een eigen paard wilt, en er geen betere plek is om daarover te fantaseren dan op internet waar niemand je kent?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 16:55

Ach, dit is nog niks..... mijn nichtje presteerde het om de fokmerrie van haar moeder op internet te koop aan te bieden, dat is pas vet crimineel, maar ja, kind was acht...

sarah_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 16:55

SuuS1981 schreef:
Ach joh ik kwam een keer ergens anders op Internet een profiel tegen met foto's van mijn merrie... dat meisje zei dat het haar paard was!! Bloos! Huilen van het lachen

Dat moet je maar beschouwen als een compliment Tong uitsteken

QueenBeeBee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 16:56

sarah_m schreef:
SuuS1981 schreef:

Dat moet je maar beschouwen als een compliment Tong uitsteken

Dat zei ik ook tegen haar. Maar ze voelde zich zo betrapt dat ze enorm boos werd!! ROFL

HarryM

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 16:57

sarah_m schreef:
leonihuis schreef:

Omdat iedereen graag een eigen paard wilt, en er geen betere plek is om daarover te fantaseren dan op internet waar niemand je kent?

Is ook weer zo.. Je hebt een punt.. Jammer voor ts heeft het in dit geval niet lang geduurd Lachen

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 16:58

Ik ga temmen, stelletje kleuters hier.

Ben ik dan ook een penny omdat ik op mijn 14e zelf een shetlander gefokt heb welke volgend jaar door een AMHA hengst gedekt wordt, en een Arabisch Volbloed heb? Ja zeker. Rolleyes

Joh kind, niks van aantrekken hoor: dit zijn de rotte appels van bokt blijkt maar weer. Knipoog

HenJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 16:59

Achja, ik heb ook wel eens (hhhhheeeeeelllll lang geleden) gezegt dat ik een eigen pony had. Ben met vriendinnen naar EEN wei gegaan en daar stond die dan! Op hun vraag of ze een stukje mochten rijden zei ik, nee dat kan niet wat hij is nog te jong! Nu ik er over na denk, had het paardje wel een jaar of 20 kunnen zijn!! hahaha Bloos
Nu bijna 20 jaar later heb ik er wel een!!! Geef nooit op, tralalalala!!!! Muziek! Muziek! Muziek!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 17:00

Laat haar lekker, kind doet geen vlieg kwaad... en heeft het vosje niet geprobeerd te gelde te maken...

HenJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 17:00

Rotte appels??? Nee juist de mensen die zichzelf erin herkennen!!! (telt voor mij dan, hahaha)

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 17:07

HenJ schreef:
Rotte appels??? Nee juist de mensen die zichzelf erin herkennen!!! (telt voor mij dan, hahaha)

Voor jou misschien, maar je kan me niet wijs maken dat iedereen zich hierin herkent en daarom zo reageert. Lachen

Waarom meteen van het slechtste in de mens uitgaan? Waarom kunnen jullie dit meisje niet het voordeel van de twijfel geven en haar een fijne tijd op bokt wensen? Zoals we dat allemaal verdienen..

Men kan mij naief noemen, maar liever naief dan wantrouwig. Ik ga tenminste van het goede uit, ipv meteen het slechte. Iets wat veel positiever is. Beter dan anderen pijn doen of grappig proberen te zijn ten koste van anderen.

Dit is nu niet specifiek tegen jou bedoeld hoor HenJ, maar in het algemeen. Knipoog

HenJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 17:09

Achja, weet je. Ik ben er zelf wel veel wijzer van geworden! Van alle kritiek die ik op leugens of verhalen had die net wat anders waren gelopen als ik had gedacht. Vooral het internet is eigenlijk maar een klein wereldje en die leerd ze nu meteen kennen. Niets erg aan vind ik, waarschijnlijk giegelt ze zich een ongeluk om ons! Zou ik wel doen....

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 17:10

Ik ben ooit een keer fotos van mezelf tegen gekomen op een soort datingsite ROFL Toen heette ik ineens Claudia ofzo..

Daarom maar onherkenbaar in mn profiel nu Huilen van het lachen

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 17:18

@ Redrumfox, Dr eigen nicht kwam hier zojuist vertellen dat de TS liegt over dat t haar paard is Knipoog dus heeft niets met voordeel van de twijfel te maken Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 17:20

Ach Elma, maak je niet druk, het is nog een kind Haha!

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 17:21

Ik maak me ook niet druk, mensen moeten alleen even beter lezen voor ze beginnen te roepen Haha!