Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
essiedepessie schreef:@ tita: ik krijg altijd bijna een zenuwinzinking van jouw avatar. Ik dacht de eerste keer echt van een beest op me scherm! hihi.
Citaat:Harry is mak en lief en kan me geweldig verwennen daar heb ik geen wes voor nodig
\Citaat:Heb je die kever nou werkelijk HARRY genoemd?
Japke_Z schreef:essiedepessie schreef:Heet die mier harry? en verwend die mier je?
tita is snel tevreden....
tita schreef:Hij is gewoon GOEEEEEDDD en dat is het voornaamste die wes heeft teveel praatjes en mier zegt niks terug aan een touwtje leidt ik hem rond waar ie lopen moet
daNiielle_ schreef:Neonlight schreef:Misschien wil ik hem wel bevrijden voordat het gaat stinken in haar kelder.
En daarna deel je hem met de rest van bokt neem ik aan ?
daNiielle_ schreef:Als je nou eens zorgt dat je binnen 5 minuten 25 nuttige posts hebt, kan je zo ook nog meepraten in het HK topic
daNiielle_ schreef:Neonlight schreef:Misschien wil ik hem wel bevrijden voordat het gaat stinken in haar kelder.
En daarna deel je hem met de rest van bokt neem ik aan ?
Neonlight schreef:Misschien wil ik hem wel bevrijden voordat het gaat stinken in haar kelder.
Citaat:Ja hoor.![]()
Ik vrees dat als ie mijn profiel bekijkt en hij mijn leeftijd ziet dat ik bij voorbaat al kansloos ben.
daNiielle_ schreef:[naam] schreef:Ja erin gaat weer net wat ver, eronder is net goed
Arme vent. Hij wordt daar nog eens geplet.
Japke_Z schreef:essiedepessie schreef:Dat heeft te maken met het opsluiten van jongetjes, kun je mooie testjes mee doen! gheghe
misschien moet ik ook maar chemisch analist worden....