Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Lavien schreef:Haha ik lig hier ook in een deuk!Mja ik moet toegeven dat ik vroeger wel een beetje penny was maar wel een lieve hoor!Ik vond het als 7-jarige echt helemaal geweldig als ik iemands paard mocht aaien.(Nu heb ik er zelf 1)Maar ik ging niet in weiland pony's poetsen.Ik ben opgevoed.
![]()
love_fire schreef:appelbolfan schreef:Ze denken/Zeggen dat ze bv 10 pony's op een dag moeten rijden, ect ect
Brittol schreef:Laatst ook een paar penny's tegen gekomen, die zo'n groups.msn site hadden (toen waren ze 15/16), zagen ze een American Mini Horse aan voor een Arabier
Ze zien alles aan voor een Arabier met een duikje in de neus.
(New Forest, Welshjes, Fallabella's, Miniature horses.. Wat nog meer?)
bizzybijtje schreef:Is mijn shetje dan ook een arabische hengst? Hij heeft een deukje hoor
bizzybijtje schreef:Brittol schreef:Laatst ook een paar penny's tegen gekomen, die zo'n groups.msn site hadden (toen waren ze 15/16), zagen ze een American Mini Horse aan voor een Arabier
Ze zien alles aan voor een Arabier met een duikje in de neus.
(New Forest, Welshjes, Fallabella's, Miniature horses.. Wat nog meer?)
Is mijn shetje dan ook een arabische hengst? Hij heeft een deukje hoor
Brittol schreef:Arabieren die bont zijn? Heel merkwaardig (wel de ras zuivere arabieren).
Moirsa schreef:Brittol schreef:Arabieren die bont zijn? Heel merkwaardig (wel de ras zuivere arabieren).
dat zijn toch pintabians ofzo?
Brittol schreef:Brittol schreef:Arabieren die bont zijn? Heel merkwaardig (wel de ras zuivere arabieren).
Ja, maar dat zijn toch kruisingen?
Poker schreef:Geweldig topic, iemand ging mij ook wijs maken dat ze op menegepony's L5 reed, toen ik zij dat t niet bestond reeds ze M2 'ofzo'. Ben naar dr les gaan kijken, die pony viel steeds uit draf terug en ging op het midden rondjes draaien.
Penny;s zijn echt irritant, maar wel grappig
Brittol schreef:Jus_dOrange schreef:Je hebt lieve penny's die helemaal beginnen te glunderen als ze je paard een aai mogen geven.(zo'n typ was ik altijd
) En je hebt de vervelende penny's die alles beter weten en er zijn zelfs meiden die zomaar andermans weiland ingaan en andere idiote dingen doen/vertellen.
Ik wist wel altijd alles beter (dacht ik zelf dan), maar ik ging niet andermans weilanden in en al die dingen. Ook geen plaatjes van internet, had er het lef niet voor (achteraf ben ik wel blij dat ik dat niet had
)
Poker schreef:Brittol schreef:Ik wist wel altijd alles beter (dacht ik zelf dan), maar ik ging niet andermans weilanden in en al die dingen. Ook geen plaatjes van internet, had er het lef niet voor (achteraf ben ik wel blij dat ik dat niet had
)
Was vroeger ook best Penny, maar ik ben echt nog nooit andermans weiland in gegaan
Brittol schreef:Poker schreef:Geweldig topic, iemand ging mij ook wijs maken dat ze op menegepony's L5 reed, toen ik zij dat t niet bestond reeds ze M2 'ofzo'. Ben naar dr les gaan kijken, die pony viel steeds uit draf terug en ging op het midden rondjes draaien.
Penny;s zijn echt irritant, maar wel grappig
Omg, L5..
Zelfde als: Jaa.. Ik spring M2
Trouwens mensen, ik rijd ook M6 hoor.. Dus..