Oude bokt. Was eigenlijk wel leuk want was alles zichtbaar in 1 lijst.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ikke schreef:Mrijn schreef:Bokt is sinds 2002 jaar mijn naslagwerk, bron van vermaak, vindplaats van het liefste paard ooit, inspiratiebron. Ik snap echt niet dat paardenmensen zonder Bokt kunnen. Niet zozeer om de contacten of het sociale, maar wel voor de kennis en ervaring die hier samen komt.
Nou nee, daar heb ik een betere club voor, als ik heel eerlijk ben.....
ikke schreef:Mrijn schreef:Bokt is sinds 2002 jaar mijn naslagwerk, bron van vermaak, vindplaats van het liefste paard ooit, inspiratiebron. Ik snap echt niet dat paardenmensen zonder Bokt kunnen. Niet zozeer om de contacten of het sociale, maar wel voor de kennis en ervaring die hier samen komt.
Nou nee, daar heb ik een betere club voor, als ik heel eerlijk ben.....
Duke schreef:Vind ik nu een beetje denigrerend overkomen. Alsof er op Bokt geen goede kennis te vinden is en alleen maar pennymeisjes zitten. Zo komt het over. Ik heb heel veel geleerd hier, dat geef ik gelijk toe. Ik kan hier veel kennis halen. En dankzij Bokt heb ik mijn eigen paardennetwerk in 11 jaar drastisch vergroot. Ook veel Bokkers die ik in de loop der jaren IRL heb ontmoet. Daardoor heb ik een groot netwerk van paardenmensen en ik weet (omdat ik ze ook IRL ken) welke meningen en adviezen ik kan aannemen (en welke met een korreltje zout). Nu vraag ik advies en tips binnen mijn eigen netwerk, maar deels daarvan heb ik dus opgebouwd via Bokt. En je leert vanzelf het kaf van het koren te scheiden. Ik heb al 23 jaar eigen paarden. Heel veel eigen kennis, en ik voel me niet te goed om Bokt om advies te vragen. Zo ben ik een half jaar geleden overgestapt op onbeperkt hooi via slowfeeders. Toch handig dat er een topic met verschillende soorten en ervaringen is. Heb ik veel aan gehad.
Duke schreef:Ik ben zo blij dat ik al door mijn puberteit heen was toen ik op Bokt kwam. Toen er überhaupt iets als social media bestond. Ik heb mijn rebelse tijd redelijk anoniem zonder blijvend bewijs kunnen doorstaan. Zegt ook iets over mijn leeftijd. *kuch* oud *kuch*
Mrijn schreef:Bokt is sinds 2002 jaar mijn naslagwerk, bron van vermaak, vindplaats van het liefste paard ooit, inspiratiebron. Ik snap echt niet dat paardenmensen zonder Bokt kunnen. Niet zozeer om de contacten of het sociale, maar wel voor de kennis en ervaring die hier samen komt.