Ajuus, bokkertjes!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LauLoveTosca

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 20:13

spatter bedoeld volgens mij dat er lekker weer discusie hier op dit topic dus dat ze erbij zit alsof ze film zit te kijken.. ;)

roombolletje

Re: Ajuus, bokkertjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 20:31

Ik vind het ook onzin om zo n topic te openen. Maar TS is vrij daarin (volgens mij :o? ).

TS: Je kunt toch ook alleen maar meelezen zonder iets te zeggen? Gewoon om wijzer te worden van van alles en nog wat?

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 20:34

Iets zegt mij dat ze dat ook echt nog wel doet hoor :D Al is het alleen maar omdat Bokt vrijwel altijd bovenaan de zoekresultaten staat als je iets opzoekt via Google :+

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 20:36

Saskia schreef:
ivy_power89 schreef:
Kijk en dat bedoel ik nou.......staat er ergens geschreven dat ik het over jou opmerking had Saskia?
Dan krijg ik direct naar mijn oren gesmeten dat ik beter moet lezen...

Aangezien ik de enige was die het 'woord' r**t gebruikt heeft... >;)

En dan mag zij dat woord niet gebruiken? >;)

Musiess

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 20:40

ze is een uur geleden nog online geweest hahah

Petpa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 20:41

Musiess schreef:
ze is een uur geleden nog online geweest hahah

Humor :)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 20:52

Ach, nou en?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 07:43

Lasca_1987 schreef:
Ik snap je wel TS, dat je vertrekt. Ik heb ook 2 of 3 x op t punt gestaan te vertrekken. Hoe er op t forum gereageerd wordt, die hele sfeer op dit forum bederft mijn plezier op bokt. Maar ik vind t leuk om met fotomeetings mee te gaan en ze te organiseren en ik laat mij niet weg pesten / jagen. Daarom blijf ik wel.

Het gaat je goed TS!

Het helpt ook om eens goed naar jezelf te kijken en je manier van reageren. Dat zal je zelf inmiddels ook wel ondervonden hebben. Wanneer je aanvallend reageert, krijg je de bal vaak terug, of wanneer je mensen belachelijk maakt en kleineert :) Dan kun je niet verwachten dat mensen netjes naar jou terug blijven reageren. Het moet van twee kanten komen. Wanneer topics steeds fout lopen, kun je je afvragen aan wie het nou werkelijk ligt.

En ach, mensen die aankondigen dat ze weg gaan zijn juist de mensen die vaak toch blijven hangen, dus ik neem dit topic met een flinke kruiwagen zout :)

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 07:55

nu zit ik met dat toedeloe nummer in mijn hoofd :')

jammer dat mensen zich soms zo op de kast laten jagen door een forum.
Maarja, we zijn nou eenmaal niet allemaal gelijk

Silly_Woman

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 10:03

antje_vip schreef:
Silly_Woman: dat heb ik toch niet gezegd?

Nee je hebt dat ook niet gezegd, maar omdat mensen (algemeen en niet jij persoonlijk) vaak zeggen 'maar dat is toch altijd zo in de paarden' betekend niet dat het zo moet zijn en dat we er zelf wat aan moeten doen voordat de sfeer beter zou worden.

Je gaf alleen de goede voorzet ;) :+

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 10:41

quartel schreef:

:') Het wordt nog irritanter als je - net als ik - gaat horen dat ze "to the loo" zingen, wat Engels is voor "naar de wc"

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 10:42

antje_vip schreef:
quartel schreef:

:') Het wordt nog irritanter als je - net als ik - gaat horen dat ze "to the loo" zingen, wat Engels is voor "naar de wc"

Same here :')

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 10:48

Dan zal ik de goden maar niet gaan verzoeken dan :')

Sterkte daar :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 10:50

Cayenne schreef:
Lasca_1987 schreef:
Ik snap je wel TS, dat je vertrekt. Ik heb ook 2 of 3 x op t punt gestaan te vertrekken. Hoe er op t forum gereageerd wordt, die hele sfeer op dit forum bederft mijn plezier op bokt. Maar ik vind t leuk om met fotomeetings mee te gaan en ze te organiseren en ik laat mij niet weg pesten / jagen. Daarom blijf ik wel.

Het gaat je goed TS!

Het helpt ook om eens goed naar jezelf te kijken en je manier van reageren. Dat zal je zelf inmiddels ook wel ondervonden hebben. Wanneer je aanvallend reageert, krijg je de bal vaak terug, of wanneer je mensen belachelijk maakt en kleineert :) Dan kun je niet verwachten dat mensen netjes naar jou terug blijven reageren. Het moet van twee kanten komen. Wanneer topics steeds fout lopen, kun je je afvragen aan wie het nou werkelijk ligt.

En ach, mensen die aankondigen dat ze weg gaan zijn juist de mensen die vaak toch blijven hangen, dus ik neem dit topic met een flinke kruiwagen zout :)

Het gaat hier niet om mij, het gaat hier om de sfeer op het hele forum.

-edit-
tekst iets aangepast.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 23-07-13 10:59, in het totaal 2 keer bewerkt

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 10:57

ach 1000 mensen 1000 meningen....het zijn maar woorden, daarbij je kent die mensen nog niet eens!

Dus waarom je aantrekken wat hier op Bokt getypt wordt :)

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 10:57

Lasca ze zegt toch ook niet dat het alleen in topics is waar jij reageert?
Dit geeft trouwens wel weer goed weer dat het maar net is hoe je zelf reageert .
Je leest niet goed en dat is op een forum erg belangrijk, vaak moet je reacties zelf 2 of 3 keer lezen!

Dat neemt niet weg dat de sfeer om te huilen is maar als er een bokker hulp nodig heeft word die altijd geboden en dat is weer de andere kant!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 10:59

moyra schreef:
Lasca ze zegt toch ook niet dat het alleen in topics is waar jij reageert?
Dit geeft trouwens wel weer goed weer dat het maar net is hoe je zelf reageert .
Je leest niet goed en dat is op een forum erg belangrijk, vaak moet je reacties zelf 2 of 3 keer lezen!

Dat neemt niet weg dat de sfeer om te huilen is maar als er een bokker hulp nodig heeft word die altijd geboden en dat is weer de andere kant!

Ze heeft het wel over mij ;) En dat weet ik maar al te goed ;)

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 11:02

Het ligt wel een groot deel aan jezelf. Het zijn getypte woorden dus je bepaalt zelf voor een groot deel hoe je een bepaalde boodschap leest. Sommige mensen zijn nogal negatief ingesteld en lezen een boodschap veel negatiever dan hij is, terwijl andere mensen hun schouders ophalen bij datzelfde bericht. Zelf kom ik niet veel negatieve discussies tegen gelukkig. Maar ik zie wel regelmatig leuke topics voorbijkomen of topics waar een ts geholpen wordt of een riem onder het hart gestoken krijgt. En die paar topics die negatief zijn daar heeft de ts vaak wel een bepalende rol in. Ik zie zelden topics waar mensen naar reageren om het rellen. Dus of ik kom niet op de juiste delen of ik klink vaker leuke topics aan dan vervelende :D

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 11:04

Jammer dat je je tekst hebt weg gehaald na mijn reactie want niemand hoeft het met mij eens te zijn.
Je schreef dat het echt niet alleen fout gaat in topics waar jij reageert en dat geloof ik ook niet.
Waar ze ( denk ik) op doelt is de topics die jij opend en ik kan het wat dat betreft niet meer dan met haar eens zijn.
Maar ze zegt nergens dat het fout gaat in elk topic waar jij in reageert!

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 11:05

En er zijn altijd mensen die dingen vaak persoonlijk opvatten terwijl het in het algemeen bedoelt is :O

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 11:10

Persoonlijk vind ik het nog wel meevallen toch met de sfeer hoor. Ja er zijn topic waar het uit de hand loopt en waar er veel bokkers bij komen maar dat is toch als ik die topic lees dan is dat vaak ook door hoe er op gereageerd wordt. Ik weet niet hoe vaak de mensen die vinden dat de sfeer verpest is of wordt een topic tegen komen waar het hard aan toe gaat? Ik zie ze toch maar sporadisch misschien 1x in de paar weken. En natuurlijk komen er weleens reacties die minder aardig overkomen maar meestal niet eens negatief bedoelt. En het is dus maar net hoe iemand dat opvat hoe het verder gaat. Het blijft een geschreven tekst die je dus heel makkelijk anders kan opvatten. Daar doe je niets aan.

Ouwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 11:15

Ach ja, haters en betweters zijn overal, zo ook op Bokt. Jammer voor je dat men je zo ver heeft gekregen dat je weg gaat. Maar je zult zulke figuren overal tegen komen...

SienenIvo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 11:17

Ik dacht dat Bokt een gezellige site moest zijn/blijven? Waarom maakt iedereen een probleem van alles? Waarom reageert iedereen zo negatief op alles? Waarom moet iedereen altijd alles zo verdraaien dat het toch weer slecht uitkomt? Als zij wil gaan,laat haar doen! :) Wat maakt jou het uit?

_San87_ schreef:
Het is Tschüß.

Dit is ook nog zo'n onzinnige opmerking! Zo kom je eigenlijk heel betweterig over.. Sorry hoor,maar misschien doet ze dat wel expres? En wat als het nou wel een fout was? Maakt toch niet uit? Of jij de Nederlandstalige prof bent? :+

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 11:36

Ik vermaak me prima hier op bokt eigenlijk. Veel leuke mensen, mooie dingen gezien en ervaren. :)
Wat mij betreft valt het wel mee allemaal. Je hoeft niet alles te lezen en ook niet te onthouden. Zoek op wat het beste bij je past en negeer de rest. :)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 11:50

SienenIvo schreef:
Ik dacht dat Bokt een gezellige site moest zijn/blijven? Waarom maakt iedereen een probleem van alles? Waarom reageert iedereen zo negatief op alles? Waarom moet iedereen altijd alles zo verdraaien dat het toch weer slecht uitkomt? Als zij wil gaan,laat haar doen! :) Wat maakt jou het uit?

_San87_ schreef:
Het is Tschüß.

Dit is ook nog zo'n onzinnige opmerking! Zo kom je eigenlijk heel betweterig over.. Sorry hoor,maar misschien doet ze dat wel expres? En wat als het nou wel een fout was? Maakt toch niet uit? Of jij de Nederlandstalige prof bent? :+

Tschüß is Duits. Ik snap niet zo goed wat er mis is met een foutje verbeteren, mocht het een fout zijn. Als het opzettelijk was, dan kan de post gewoon genegeerd worden.

Maar goed, ik heb al eerder uitgelegd waarom ik die post deed, ga ik niet nog een keer doen.