Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Saskia schreef:ivy_power89 schreef:Kijk en dat bedoel ik nou.......staat er ergens geschreven dat ik het over jou opmerking had Saskia?
Dan krijg ik direct naar mijn oren gesmeten dat ik beter moet lezen...
Aangezien ik de enige was die het 'woord' r**t gebruikt heeft...
Lasca_1987 schreef:Ik snap je wel TS, dat je vertrekt. Ik heb ook 2 of 3 x op t punt gestaan te vertrekken. Hoe er op t forum gereageerd wordt, die hele sfeer op dit forum bederft mijn plezier op bokt. Maar ik vind t leuk om met fotomeetings mee te gaan en ze te organiseren en ik laat mij niet weg pesten / jagen. Daarom blijf ik wel.
Het gaat je goed TS!
antje_vip schreef:Silly_Woman: dat heb ik toch niet gezegd?
Cayenne schreef:Lasca_1987 schreef:Ik snap je wel TS, dat je vertrekt. Ik heb ook 2 of 3 x op t punt gestaan te vertrekken. Hoe er op t forum gereageerd wordt, die hele sfeer op dit forum bederft mijn plezier op bokt. Maar ik vind t leuk om met fotomeetings mee te gaan en ze te organiseren en ik laat mij niet weg pesten / jagen. Daarom blijf ik wel.
Het gaat je goed TS!
Het helpt ook om eens goed naar jezelf te kijken en je manier van reageren. Dat zal je zelf inmiddels ook wel ondervonden hebben. Wanneer je aanvallend reageert, krijg je de bal vaak terug, of wanneer je mensen belachelijk maakt en kleineertDan kun je niet verwachten dat mensen netjes naar jou terug blijven reageren. Het moet van twee kanten komen. Wanneer topics steeds fout lopen, kun je je afvragen aan wie het nou werkelijk ligt.
En ach, mensen die aankondigen dat ze weg gaan zijn juist de mensen die vaak toch blijven hangen, dus ik neem dit topic met een flinke kruiwagen zout
moyra schreef:Lasca ze zegt toch ook niet dat het alleen in topics is waar jij reageert?
Dit geeft trouwens wel weer goed weer dat het maar net is hoe je zelf reageert .
Je leest niet goed en dat is op een forum erg belangrijk, vaak moet je reacties zelf 2 of 3 keer lezen!
Dat neemt niet weg dat de sfeer om te huilen is maar als er een bokker hulp nodig heeft word die altijd geboden en dat is weer de andere kant!
_San87_ schreef:Het is Tschüß.
SienenIvo schreef:Ik dacht dat Bokt een gezellige site moest zijn/blijven? Waarom maakt iedereen een probleem van alles? Waarom reageert iedereen zo negatief op alles? Waarom moet iedereen altijd alles zo verdraaien dat het toch weer slecht uitkomt? Als zij wil gaan,laat haar doen!Wat maakt jou het uit?
_San87_ schreef:Het is Tschüß.
Dit is ook nog zo'n onzinnige opmerking! Zo kom je eigenlijk heel betweterig over.. Sorry hoor,maar misschien doet ze dat wel expres? En wat als het nou wel een fout was? Maakt toch niet uit? Of jij de Nederlandstalige prof bent?