Nieuwe jongen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Poess91

Re: Nieuwe jongen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 23:11

Hoi welkom hier!
Nog even over je opleiding, het verschil hier tussen hbo en mbo is echt gigantisch. Is het dan niet wat voor je om een deeltijd hbo opleiding te gaan doen straks?

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 23:13

Je moet eens weten wat voor cijfers hij haalt... 9, 8 haha.

Oeps we zijn al bijna op pagina 5. aangezien ik nu door julllie ben gepromoveert tot secretaresse moet je ff vragen via PB sturen als het topic op slot is _O-

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 23:14

Je kan ook als je je eerste jaar MBO hebt afgerond doorstromen naar een HBO opleiding, dat zou ook nog een optie voor je kunnen zijn

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 23:15

Of een mod dumpt dit bij huiskamer :)

WhatsUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 23:15

Welkom op bokt, Mickael.
Mag ik vragen hoe je het voor elkaar krijgt om zo ontzettend goed Nederlands te spreken (schrijven)? Lijkt me toch verbazingwekkend moeilijk voor iemand die altijd in Spanje heeft gewoond.. :=

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 23:16

Via de 21 plus toets is het bij de meeste hbo opleidingen ook goed mogelijk om zo in te stromen :)

(Kun je het nog bijhouden mevrouw de secretaresse? :D )

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 23:17

hahaha genoeg mensen die willen helpen

Maureen95

en nu is hij weer zn tekst kwijt. Dat krijg je ervan als je op school wifi zit dat de hele tijd uitvalt....
JAAAAAA mod die meeleest wilt je dit naar de huiskamer verplaatsem?

@Simone0308
zn moeder is nederlands en vader spaans

@vuurneon jaah *\o/*

vaxie

Ik denk dat hij zo een baan heeft als hij een paar keer zijn gezicht laat zien op concours en een beetje netwerkt. Als ik zo je ervaring/niveau en motivatie hoor moet dat zeker goedkomen! Ik zou je inderdaad aanraden om een overstap naar hbo te maken. Al denk ik zomaar dat jou 'paardenniveau' misschien al wel hoger ligt dan dat, maar het gaat in dit geval om het behalen van een diploma denk ik. :) en als dit niet 'kan' volgens de regels, wordt er op scholen vaak een uitzondering gemaakt. Nee heb je, ja kun je krijgen! :j

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 23:18

vaxie schreef:
Ik denk dat hij zo een baan heeft als hij een paar keer zijn gezicht laat zien op concours en een beetje netwerkt. Als ik zo je ervaring/niveau en motivatie hoor moet dat zeker goedkomen! Ik zou je inderdaad aanraden om een overstap naar hbo te maken. Al denk ik zomaar dat jou 'paardenniveau' misschien al wel hoger ligt dan dat, maar het gaat in dit geval om het behalen van een diploma denk ik. :) en als dit niet 'kan' volgens de regels, wordt er op scholen vaak een uitzondering gemaakt. Nee heb je, ja kun je krijgen! :j

+1!

rienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 23:18

Haha waarom typt hij het niet in Word en kopieert het dan hier?

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 23:19

Eerst via word je verhaal typen, dat vaak opslaan en dan hier heen. Misschien helpt dat hahaha

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 23:21

was die vergeten terwijl ik het nog zo zei

tsja dat komt met ervan met al die boktvrouwen haha

WhatsUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 23:21

Aha, dat verklaart een hoop Maureen :)

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 23:22

_Mondy_ schreef:
Eerst via word je verhaal typen, dat vaak opslaan en dan hier heen. Misschien helpt dat hahaha

Opslaan hoeft niet bij een programma dat niet op internet werkt hè.

Gelijk dat wantrouwen af en toe, ken wel meer 'Spanjaarden' die Nederlands schrijven op een niveau dat ik het af en toe niet eens snap.

Mickael

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-13 23:24

zo ik zie dat jullie heeeeeeel wat paarden allemaal hebben haha, echt respect voor de meeste mensen die toch nog hun eigen oude dierbare vriendje behouden, de meeste ruiters doen hun paarden weg als ze oud zijn of niet meer geschikt zijn voor het rijden. En jullie zorgen er zo weer voor dat ze kunnen genieten van hun laatste dagen zoals ze verdienen.

En qua andermans paarden rijden heb ik mijn eigen mening, ik heb dat wel is gedaan, maar ik zie geen vooruitgang, en aangezien ik er aan verdien, vindt ik het banketstaaf. want iedereen heeft zijn eigen manier van rijden, ik vindt dat een paard door 1 iemand gereden moet worden, zodat het paard de hulpen van zijn ruiter kan leren, als iedereen op het paard rijd, en ieder ruiter zijn eigen hulpen gebruikt raakt het paard in de war, en komt er niks van terecht, het beste is dat ieder ruiter zijn eigen paard rijd, en als die hulp nodig heeft gewoon les neemt, zodat ze samen vooruitkomen, en samen leren. Het heeft geen zin als ik een andermans paard rij tot B.V Z niveau als de ruiter niet eens M kan rijden. Het gevoel dat de ruiter krijgt is dat die niet kan rijden want het paard reageert niet op de hulp, en het paard verwacht een ervaren ruiter na alles wat die geleerd heeft en krijgt alleen maar trappen in zijn buik, of ze trekken aan zijn bit. Dus hierbij, geniet zelf van je paardje, leer het SAMEN zelf, en neem les als je er niet uit komt. Als ik het verkeerd heb hoor ik graag meningen.

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 23:25

Hi Mickael, welkom op Bokt! Maureen kan je vast wegwijs maken hier :)
Laatst bijgewerkt door Abracadabra9 op 21-03-13 23:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 23:25

Nee hoor, ik denk dat je het keurig verwoord heb

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 23:26

xSylvna Je hebt gelijk, dacht dat de computer ook uitviel vandaar.

Een hele goede vriendin van mij is Spaanse, ze woont al heel wat jaren in nederland. Gaat ook super goed tot ze heel erg boos is.. Dan komt dat spaanse temperament tevoorschijn :D

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 23:27

_O- Mondy haha

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 23:29

Ik vind dat je het inderdaad goed verteld. :j

En over het houden van je oude maatje, ik kan me niet anders voorstellen. :n Ze is bijna een familielid haha en gelukkig hebben we er nog een die voorlopig de pensioenleeftijd nog niet bereikt heeft. :D

WhatsUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 23:29

xSlvna schreef:
Gelijk dat wantrouwen af en toe, ken wel meer 'Spanjaarden' die Nederlands schrijven op een niveau dat ik het af en toe niet eens snap.

Hoezo, wantrouwen? Ik mag toch gewoon vragen hoe het komt dat hij zo goed Nederlands spreekt? De gemiddelde Nederlandse tiener van tegenwoordig is grammaticaal lang niet zo vaardig als hij, dus dan kan ik daar best verbaast over zijn.

Fu_Qi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 23:30

Welkom !
En veel succes !
Ik denk dat je geen aandacht te kort komt hier op bokt :')

Mickael

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-13 23:32

Dus dit ben ik haha, hoop dat we via bokt veel van elkaar kunnen leren, en leuke gespreken houden

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 23:33

Hmm Mickael ik denk dat je daar wel een pittige discussie gestart bent ;)
Ben het gedeeltelijk met je eens, maar ben ook van mening dat een paard voor een ander rijden ook flinke voordelen kan hebben voor diegene maar vooral het paard.

Qua oudjes, mijn vorige maatje heb ik overgenomen toen hij 18 was (we dachten toen 16) en heb hem beloofd dat ie tot zn dood bij me zou blijven. Het was er een met een gebruiksaanwijzing en heb het laatste jaar met hem gedokterd maar hij heeft toch nog 6 fijne jaren gehad. Het zien opbloeien van zo'n dier is toch het mooiste wat er is !!! Ondanks dat hij geestelijk nog kippetje fit was en lichamelijk ook ondanks 1 rare blessure is hij maar 24 geworden. Van mij hadden er nog jaren bij gemogen :j