Stille mee lezer toch maar iets minder stil worden.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

JamieShanin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 19:53

Gothico schreef:
JamieShanin schreef:
Gaaf gaaf gaaf!!,

Die foto's zijn mooi!! Heb jij zelf ook baardagamen(sorry ik weet niet hoe ik het moet spellen) en slangen ?
En geweldig hoe jij muziek speelt!!... (haha voel me nu een sulletje met mijn clarinetje XD)

Als ik je zie lopen op de eff roep ik wel BOKT!

Haha dank je wel. Nee die baardagame is niet van mij en dat paard ook niet. Als ik zo even nadenk de rest wel. Die (albino) slang is mijn eerste eigen slang. Heb er momenteel 3 en mijn zusje heeft er 6. Maar 26 mei is er reptielenbeurs en wie weet.

Dank je voor je reactie over het muziek maken. Ik speel hoofdzakenlijk op gevoel. En ja dat gaat soms ook mis.

Dit gaat leuk worden op de EFF. Iedereen zegt al tegen elkaar dat als ik je zie roep ik wel bokt. Volgens mij als iemand BOKT roept kijkt het halve plein om :P .

hahahah! Ohh die slagen zijn echt geweldig!!! later als ik groot ben XD hihi

Geweldig hoor als je zo muziek speelt daar mag je trots op wezen!!

Ja bokt !! huh wie riep daar?

Gothico

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-13 19:56

hahahah! Ohh die slagen zijn echt geweldig!!! later als ik groot ben XD hihi

Geweldig hoor als je zo muziek speelt daar mag je trots op wezen!!

Ja bokt !! huh wie riep daar?[/quote]

Ik kan alleen zeggen dat ik heel trots ben op wat ik doe in de muziek. Ook hoop ik hier mee een stap verder te kunnen zetten.

En ja die slangen zijn leuk. vooral omdat deze niet mega groot worden(tot max. 1 meter dat ze meestal niet redden) en dat het viseters (diepvries) zijn.

En nogmaals bedankt voor je reactie. word leuk op de elf.

JustJuul_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 19:58

Gothico schreef:
JustJuul_ schreef:
Hey Kjeld !
Wat leuk, welkom haha !

Haha dank je.

(Kennen wij elkaar in real life?)

Julia, van Kaya in de meivakantie :j

Gothico

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-13 20:02

haha oke leuk om jou hier te treffen. hoe is het met jullie daar?(zet maar in PB)

o dit vind ik wel leuk om jou hier te zien.

mbl_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 20:18

Geweldig! Ook met die Shetlander welkom tussen alle dames!

/3

Gothico

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-13 20:23

maud318 schreef:
Geweldig! Ook met die Shetlander welkom tussen alle dames!

/3

Haha ja shetjes zijn eigenwijs, maar eenmaal aan jou kant blijven ze daar heel makkelijk.

En ja dank je. Gelukkig komen er wel meer jongens binnen druppelen. :P

Gothico

Re: Stille mee lezer toch maar iets minder stil worden.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-13 10:36

Jaja zondag naar de Elf toe. Super veel zin, morgen de laatste dingen nog bij elkaar zoeken. En hopen om wat bokkers te ontmoeten.

En ik ga binnenkort afspreken met een vriendin om naar haar paard (Fjord) te gaan. Ben wel benieuwd naar haar paard. Ze zij al dat het een kleinere fjord is. En ik heb hem/haar al wel een keer op een verre afstand gezien omdat ik weet waar die staat.

Gothico

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-13 20:02

Vandaag op de Elf fantasy fair geweest. Echt een superdag gehad. De mini meeting was ook erg gezellig. Ik was er met mijn zusje en twee andere gezellige meiden. Helemaal een topdag gehad.

En ik kan er weer een instrument bij toevoegen. Ik heb een kleine oceandrum gekocht. Weer iets om mee te oefenen om muziek te maken.

Nu ben ik wel helemaal kapot van deze mooie dag. Maar dat is het meer dan waard.

Gothico

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-13 20:55

Hey allemaal,

Ik heb zaterdag een super paardrijles gehad. Heerlijk kunnen galloperen en lekker kunnen werken. Ik moest hem wel aan het werk houden anders ging hij echt vervelend doen.
Met gallop moest ik hem laten stoppen, maar iedere keer deed hij dat zelf voordat ik hem wilde stoppen. Daar heb ik dus wel even ruzie mee gehad maar het is me wel gelukt.

Vandaag gezellig naar keltfest geweest. Was weer een superdag. Heb daar wel de paarden gemist :P. Maar dat krijg je op een schots/middeleeuws evenement die niet heel groot is.

Ik houd jullie wel weer op de hoogte.

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 20:58

welkom :j

leuke foto's maak je joh!
veel plezier verder op bokt!

Gothico

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-13 21:08

sanso schreef:
welkom :j

leuke foto's maak je joh!
veel plezier verder op bokt!

Dank je voor het compliment.

En plezier op bokt heb ik wel. Ben er al verslaaft aan. Als het even kan kijk ik twee tot drie keer per dag op bokt.

Gothico

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-13 10:28

Ik ben op kamp geweest. We hebben ook een dag paardrijden gehad. Ik heb op een paard gezeten die niet echt heel makkelijk was. Veel been en ook wel zweep moeten gebruiken om hem aan de gang te krijgen, maar vooral om aan de gang te houden. Wel was het heel erg leuk om weer eens op een vreemd paard te zitten. Dat doe ik eigenlijk ook niet echt vaak.

Even voor de Castlefest mensen onder ons. Ik ga Vrijdag als Australiër met een ronde didgeridoo en een dwarshoorn(die ik ook als didge kan spelen). En zaterdag loop ik er fantasy/middeleeuws met een enorme (blaas)hoorn op mijn rug en waarschijnlijk mijn Maori (ronde) didgeridoo.

Als jullie mij herkennen dan kom maar rustig gedag zeggen. Altijd leuk om andere bokkers te zien.