Bram, nog niet in je hoofd gehaald weer heel snel weg te wezen van bokt, na al deze berichten?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DewiRox schreef:Haha, ik denk dat ik straks maar even mijn foto's in mijn profiel ga vernieuwen. Daar gaat hij natuurlijk zeker kijken en die foto is nog van de leeftijdsperiode dat je foto's van jezelf maakte in de spiegel haha. Mocht ik nou net hele mooie foto's hebben van een fotoshoot.
EskeGirl schreef:DewiRox schreef:Haha, ik denk dat ik straks maar even mijn foto's in mijn profiel ga vernieuwen. Daar gaat hij natuurlijk zeker kijken en die foto is nog van de leeftijdsperiode dat je foto's van jezelf maakte in de spiegel haha. Mocht ik nou net hele mooie foto's hebben van een fotoshoot.
Ik voel me eigenlijk best raar, ik heb nog nooit een foto's van mezelf in de spiegel gemaakt
EskeGirl schreef:DewiRox schreef:Haha, ik denk dat ik straks maar even mijn foto's in mijn profiel ga vernieuwen. Daar gaat hij natuurlijk zeker kijken en die foto is nog van de leeftijdsperiode dat je foto's van jezelf maakte in de spiegel haha. Mocht ik nou net hele mooie foto's hebben van een fotoshoot.
Ik voel me eigenlijk best raar, ik heb nog nooit een foto's van mezelf in de spiegel gemaakt