Geryon schreef:Elin_ schreef:Verschil ,overeenkomst net als ABN onbelangrijk +1 Mande offline, Naomie online!Of ben ik te enthousiast? Ik ben al een hele tijd online hoor
thoraklover schreef:Happinez schreef:je moet ze beide vooruit duwen.oo Sorry je zei verschilWat als je geen verschil ziet? Die zijn idd moeilijk te vinden.
Zwaar triest dit. Dat jullie zo denken over die Mande, moeten jullie weten, ben het er mee eens. Maar om gelijk 'alle' nieuwe leden te wantrouwen.....
Geryon schreef:Naaomi1994 schreef:Ik ben al een hele tijd online hoor Jammer, stuk minder leuk Heb je ook nog een rede ? Of is dat alles ?
Elin_ schreef:mande @ [AP] in steenwijk zoeken ze menssen Hmm ik geloof dat ik de connectie met het subforum snap
Bokt is druk overdag.. De rellertjes kwaken.. de penny'tjes spreken..maar s'nachts...Gaat iedereen helemaal los sorry.. het word te laat , ik merk het gewoon
Naaomi1994 schreef:Zwaar triest dit. Dat jullie zo denken over die Mande, moeten jullie weten, ben het er mee eens. Maar om gelijk 'alle' nieuwe leden te wantrouwen..... Wacht maar tot je wat langer op bokt bent
Geryon schreef:Naaomi1994 schreef:Zwaar triest dit. Dat jullie zo denken over die Mande, moeten jullie weten, ben het er mee eens. Maar om gelijk 'alle' nieuwe leden te wantrouwen..... Wacht maar tot je wat langer op bokt bent Oh vertel ?
Elin_ schreef:Bokt is druk overdag.. De rellertjes kwaken.. de penny'tjes spreken..maar s'nachts...Gaat iedereen helemaal los sorry.. het word te laat , ik merk het gewoon PARTY PARTY PARTY
Neskolay schreef:Happinez schreef:Dat zijn de echte Uhh?? Maakt niet uit, ben ze gewend woon net over het grensje
thoraklover schreef:Waarom heb ik het gevoel dat hier vandaag nog een slotje op komt? Hmm ja.. zo'n onderbuik gevoel he.. zo borrelend.. o nee ik heb gewoon honger
thoraklover schreef:Elin_ schreef:Bokt is druk overdag.. De rellertjes kwaken.. de penny'tjes spreken..maar s'nachts...Gaat iedereen helemaal los sorry.. het word te laat , ik merk het gewoon PARTY PARTY PARTY Ik denk dat de party in dit topic niet heel lang meer duurt..
Happinez schreef:Elin_ schreef:mande @ [AP] in steenwijk zoeken ze menssen Hmm ik geloof dat ik de connectie met het subforum snap zag het ook net
Elin_ schreef:thoraklover schreef:Waarom heb ik het gevoel dat hier vandaag nog een slotje op komt? Hmm ja.. zo'n onderbuik gevoel he.. zo borrelend.. o nee ik heb gewoon honger Wat een flauwe opmerking, zo grappig op dit moment!
Elin_ schreef:thoraklover schreef:Waarom heb ik het gevoel dat hier vandaag nog een slotje op komt? Hmm ja.. zo'n onderbuik gevoel he.. zo borrelend.. o nee ik heb gewoon honger Om bijna half 1 in de nacht honger?
Happinez schreef:Neskolay schreef:Uhh?? Maakt niet uit, ben ze gewend woon net over het grensje Ik snap het niet meer Ik ben fries van oorsprong nl en ik heb een fries
Neskolay schreef:Ik snap het niet meer Ik ben fries van oorsprong nl en ik heb een fries Dan ben je echt!