Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lonniejj schreef:Ik woon ook niet zo heel ver weg, Oudenbosch, is vlakbij breda
souL1991 schreef:western...oef nee ik heb een gwuelijke hekel aan die kleren die ze daarbij dragen (A)
liever springen of simpel lekker rijdencompetitief rijden lijkt mij niks....waarom? omdat je dan aangewezen bent 90% op je paard en 10% op je eigen ''vermogen''..ik hou meer van sporten waar je alles zelf in de hand hebt zeg maar!
lonniejj schreef:Ik woon ook niet zo heel ver weg, Oudenbosch, is vlakbij breda
dat is suuuuuper dichtbij, ik denk dat ik kom fietsen! lol
nu ik je profiel bekijk...ik zou het wel overhebben voor die fjord goddd wat een mooi paard...
Bizzybijtje schreef:Nou...dan moet je zeker even de moeite nemen om je te verdiepen in de training etc, zul je zien dat je toch een flinke invloed hebt hoor
monicees schreef:hoi,
wandel ns langs bij westernstal madepolder, madepolder weg.. in Den haag (voorheen Monster)
souL1991 schreef:Bizzybijtje schreef:Nou...dan moet je zeker even de moeite nemen om je te verdiepen in de training etc, zul je zien dat je toch een flinke invloed hebt hoor
tja ik hoor dat wat ik zei van meisjes hier die paard rijden...maybe hebben hun een afgetrainder paard of schatten ze het te makkelijk in ik hou me erbij dat het he dan ook meer aan het paard ligt dan aan jezelf
jaaa lekker brabant weer hoor
waaaw 8?!?!? jeez kunnen jullie er niet een cadeau geven aan mij? hahaha