Nieuwe man op Bokt :-)

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

tita

Re: Nieuwe man op Bokt :-)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 10:15

Welkom...nou je hebt dus al meer pagina's dan een gemiddelde vrouw/meisje die zich voorsteld op bokt

Marloez

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 10:25

Welkom.

En toch heb ik ergens zo'n heel donkerbruin vermoeden dat veel mannen zich hier aanmelden met een bepaalde onderliggende gedachte.. O:) Er staan ook altijd heel braaf foto's bij enzo. :P

Ik geloof dat Bokt binnenkort bekend staat als paardenmensendating site. :))

Maar tot nu toe houdt Bokt zich heel netjes, ik ben trots op jullie! :D

Durante

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 10:30

Wat leuk ja,weer een mannelijke bokker erbij :D
Mijn vriend is ook paardegek,en leest af en toe wel op bokt,maar krijg 'm nog niet zover dat ie zich verder aanmeld ofzo :D (staat wel een foto van hem in mijn profiel :P )
Hij zegt dat 't toch meer voor meiden is,achja... :D
Ik wens je hierbij lees/plezier op Bokt ;)

WilmaBoy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-11 10:33

tita schreef:
Welkom...nou je hebt dus al meer pagina's dan een gemiddelde vrouw/meisje die zich voorsteld op bokt

lol, zolang ze zich gedragen heb ik er geen probleem mee ;-)

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 10:40

tja maar als jij netjes had gezegd dat je een vrouw had en gelukkig getrouwd was, dan waren de reacties aanzienlijk minder geweest :P

WilmaBoy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-11 10:42

tita schreef:
tja maar als jij netjes had gezegd dat je een vrouw had en gelukkig getrouwd was, dan waren de reacties aanzienlijk minder geweest :P

lol, maar dan zou ik liegen niet? :(:)

ThinkAgain

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 10:47

welkom op bokt, en wat een ontzettend leuk paardje heb je daar!

Montreux

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 10:51

Welkom op bokt. Het viel mij ook al op dat het hier aardig rustig is. Misschien zijn de dames ziek door al dat eten met de feestdagen :+ Maar laat ik eens brutaal zijn en vragen om meer info. Hoe ben je er toe gekomen om op een paard te stappen? En zijn er bijvoorbeeld al plannen voor een eigen paardje?

Bellarose

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 10:55

Welkom, wat een leuke foto van je dochter zeg!
En helemaal leuk dat jullie allebei rijden! :)

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 10:58

LawBoy schreef:
tita schreef:

lol, maar dan zou ik liegen niet? :(:)

:j blijkbaar ja maar dan was je ook stuk minder interssant want geloof me zoveel reacties is hier niet standaard tenzij je vrijgezelle man bent

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 11:00

Ik begreep dat hij vrijgezel IS dames! ;)

WilmaBoy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-11 11:02

Montreux schreef:
Welkom op bokt. Het viel mij ook al op dat het hier aardig rustig is. Misschien zijn de dames ziek door al dat eten met de feestdagen :+ Maar laat ik eens brutaal zijn en vragen om meer info. Hoe ben je er toe gekomen om op een paard te stappen? En zijn er bijvoorbeeld al plannen voor een eigen paardje?

lang verhaal kort:
De dochter heeft me aangezet om paard te rijden. Ieder paard dat ze ziet wil ze aaien, opzitten, ... dus heb ik besloten de dochter op les te stoppen. Bij even nadenken ben ik dan ook maar les gaan nemen, ik wil niet de papa zijn die 5 uur in de kantine gaat zitten, maar wil samen met de dochter kunnen rijden (in mijn geval recreatief, zij zal haar weg moeten vinden). Ik ben eind september 2009 begonnen met een halve stal te huren omdat ik alle aspecten van het paard wil leren kennen. Het klikte niet echt denderend met de eigenaar van het paard (hield er een andere visie op na) en ben meer en meer met het paard van mijn leraar beginnen rijden. Boy is een draver en van het eerste moment was er de klik.

Anderhalve maand terug heb ik dan mijn leraar aangesproken met de vraag indien ik Boy niet kon overkopen. 3 weken geleden heb ik Boy dan ook officieel gekocht, wij staan in dezelfde manege waar iedereen elkaar helpt in alles en waar afkomst, ego, ervaring, ... geen rol speelt. Wij zijn er om van elkaar iets te leren :-d

WilmaBoy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-11 11:03

Chaos schreef:

haha, je hebt er wel een dochter en paard bij te nemen :-p

Montreux

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 11:20

Ah top hoor. Heb zelf in het begin ook een manegepaard gekocht. Er is op een manege heel veel hulp maar de manege-eigenaren hebben me ook enorm geholpen. Jammer genoeg heeft het avontuur maar 9 maanden geduurd want ze bleek overhoef te hebben (verstapte zich en raakte kreupel), maar ook bij de aanschaf van mijn huidige paardje hebben ze me geholpen. En van dat paardje geniet ik al weer 11 jaar. Maar besef wel paardrijden is zeer verslavend en paarden zelf al helemaal :+ In ieder geval heel veel plezier toegewenst met Boy!

WilmaBoy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-11 11:30

Montreux schreef:
Ah top hoor. Heb zelf in het begin ook een manegepaard gekocht. Er is op een manege heel veel hulp maar de manege-eigenaren hebben me ook enorm geholpen. Jammer genoeg heeft het avontuur maar 9 maanden geduurd want ze bleek overhoef te hebben (verstapte zich en raakte kreupel), maar ook bij de aanschaf van mijn huidige paardje hebben ze me geholpen. En van dat paardje geniet ik al weer 11 jaar. Maar besef wel paardrijden is zeer verslavend en paarden zelf al helemaal :+ In ieder geval heel veel plezier toegewenst met Boy!

Het is geen manege paard dat ik heb aangeschaft, het was een prive paard van mijn leraar? Noem het maar zijn eigen paard waar hij steeds alles met heeft gedaan, dressuur, springen, horseball, .. noem maar op.
Enige tijd geleden is hij overgestapt op spaans bloed maar heeft er nooit over gedacht om Boy weg te doen, tot ik langskwam natuurlijk :-)
het verslavende heb ik al aan den lijve ondervonden, 5 minuten vrij en ik zit bij mijn paard :-)

Montreux

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 11:39

Wat ik bedoelde te zeggen was dat je in een manege heel veel hulp krijgt als je daar met een paardje staat :) Niets dan goed over manegepaarden dus en al helemaal niet over Boy ;). Een manege is de beste plek die je je kunt bedenken als je weinig verstand hebt van het hebben van een eigen paard en wat dat met zich meebrengt. Ik ben van mening dat je levenstijl verandert als je een paard hebt.Ik zelf sta inmiddels al weer een tijd op een pensionstal. Maar ook daar zijn er mensen waar ik een beroep op kan doen. Bij mij staat alles in het teken van mijn paard. Iedere dag moet moet ze (mijn paard is een merrie) beweging hebben. Ik bedenk me iedere dag dat ik mijn paardje nog moet doen en dat heeft zelfs prioriteit over mijn werk :P . Ben op het moment ook thuis aan het werk. Maar weet al dat ik over anderhalf uur naar mijn paardje kan. Zit tenslotte al sinds 5 uur achter mijn laptop te werken en dan mag het ook wel dacht ik zo.

WilmaBoy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-11 11:42

Montreux, ik kan het niet beter zeggen dan je hebt gedaan.. trouwens ik sta op een paardenstalling, niet op een manege, mijn fout.
ik heb verlof deze week, ben de papieren in orde aan het brengen voor de paarden trailer die ik moet gaan inschrijven vandaag. zo zie je de verslaving maar eens...

Montreux

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 12:18

Lol dus jij staat ook op een pensionstalling. Weer wat geleerd :+. Tja een paard is nu eenmaal een verslaving. Ik ga snel afsluiten en naar mijn schimmelmerrie toe. Erna nog even werken helaas maar goed je moet er wat voor over hebben :D

gaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 12:25

vanaf hier, welkom op bokt !

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 13:49

LawBoy schreef:
Chaos schreef:

haha, je hebt er wel een dochter en paard bij te nemen :-p

Haha, met het paard zullen er sowieso maar weinig moeite hebben. En je dochter, och, als het een schatje is zal dat ook niet zo'n probleem zijn. Volgens mij is het als moeder met dochter moeilijker een nieuwe relatie aan te gaan als andersom. Maar dat is puur gokken. :P

WilmaBoy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-11 13:55

Chaos schreef:
Haha, met het paard zullen er sowieso maar weinig moeite hebben. En je dochter, och, als het een schatje is zal dat ook niet zo'n probleem zijn. Volgens mij is het als moeder met dochter moeilijker een nieuwe relatie aan te gaan als andersom. Maar dat is puur gokken. :P

denk dat je wel eens gelijk kan hebben.. een man met de dochter op stap heeft altijd bekijks.. gisteren nog meegemaakt in Plopsaland met de dochter. Maar eerlijkheidshalve moet ik wel bekennen dat wij die aandacht ook wel eens graag hebben. Zolang er maar niet overdreven wordt natuurlijk :-)
Laatst bijgewerkt door WilmaBoy op 03-01-11 13:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 13:58

Welkom * wenkbrauwwiebel *

WilmaBoy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-11 19:18

dank je wel Peanutbutter :-)

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 19:22

Wat ben jij een aantrekkelijke vent!

WilmaBoy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-11 19:24

ik probeer niet een lach te schieten :-)
dank je mistery :-)