Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
LawBoy schreef:tita schreef:tja maar als jij netjes had gezegd dat je een vrouw had en gelukkig getrouwd was, dan waren de reacties aanzienlijk minder geweest
lol, maar dan zou ik liegen niet?
Montreux schreef:Welkom op bokt. Het viel mij ook al op dat het hier aardig rustig is. Misschien zijn de dames ziek door al dat eten met de feestdagenMaar laat ik eens brutaal zijn en vragen om meer info. Hoe ben je er toe gekomen om op een paard te stappen? En zijn er bijvoorbeeld al plannen voor een eigen paardje?
Montreux schreef:Ah top hoor. Heb zelf in het begin ook een manegepaard gekocht. Er is op een manege heel veel hulp maar de manege-eigenaren hebben me ook enorm geholpen. Jammer genoeg heeft het avontuur maar 9 maanden geduurd want ze bleek overhoef te hebben (verstapte zich en raakte kreupel), maar ook bij de aanschaf van mijn huidige paardje hebben ze me geholpen. En van dat paardje geniet ik al weer 11 jaar. Maar besef wel paardrijden is zeer verslavend en paarden zelf al helemaalIn ieder geval heel veel plezier toegewenst met Boy!
LawBoy schreef:Chaos schreef:Ik begreep dat hij vrijgezel IS dames!
haha, je hebt er wel een dochter en paard bij te nemen :-p
Chaos schreef:Haha, met het paard zullen er sowieso maar weinig moeite hebben. En je dochter, och, als het een schatje is zal dat ook niet zo'n probleem zijn. Volgens mij is het als moeder met dochter moeilijker een nieuwe relatie aan te gaan als andersom. Maar dat is puur gokken.