Voorstellleeeeen!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Limoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 22:36

Fotografeer :o

Haha, sorry. :D

__Elizabeth schreef:
Als ik de reacties van Celiien lees lijkt het me dat je er geen verstand van hebt dus waarom roep je zo hard dat je het beter weet?

Die mening deel ik.
Sorry, maar als je je een beetje verdiept in fotografie weet je dat wat jij zegt niet altijd op gaat.

Ra_chel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 22:38

tjee wat een hartelijk en warm welkom!!
sry hoor, maar k vind dit echt n beetje onzinnig, t is echt nog een kind, en ipv normale tekst en uitleg en een welkom is het een en al gemekker over wat voor camera etc etc etc etc!!!

hey meis, van harte welkom als je hier nog wil zijn!

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 22:42

goh, dan nu de klapper: jullie moeten helemaal geen fotó"s te laten maken. ze bied het aan en zal vanzelf wel ontdekken hoe het werkt... :)

wat een kinderachtig gedoe zeg... als je het niet wil lees je het toch niet..

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 22:46

Limoen schreef:
Fotografeer :o

Haha, sorry. :D

Die mening deel ik.
Sorry, maar als je je een beetje verdiept in fotografie weet je dat wat jij zegt niet altijd op gaat.

klopt, maar wie zegt dat in dit geval klanten(net als ik), dat ook weten?
er zijn zát zát zát mensen die dan toch kiezen voor degene met de spiegelreflex camera en ook kijken naar leeftijd, en jullie doen alsof ik de enige ben die dat doet?
sorry maar dat vind ik wel een beetje raar :+

Meloen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 22:47

Mag ik zo vrij zijn om te zeggen, dat enkel en alleen de mensen (jeugd) hier onder de 18 fel reageert?
Daarmee wil ik benoemen dat jullie (lekker generaliserend) misschien nog niet helemaal empathisch is opgesteld.
Dames, meisje is 12 jaar. Helemaal overdonderd van jullie reacties.
Laat haar, niet aan jullie om haar te "onderwijzen". Daarvoor zijn MOD's aangewezen, wat betreft SA.

TS: Je bent een lieve meid. Trek je niet teveel aan van wat er hier wordt genoemd.
Ga lekker door met fotograferen. Misschien vind je het leuk om foto's van je ouders te laten, maar hoeft natuurlijk niet.

Wordt maar lekker wegwijs op het forum.

:)

Limoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 22:48

Je hoeft toch geen 'fotoshoot' bij haar te doen.

Ik bedoel: Ik neem aan dat je voor je een fotoshoot bij een fotograaf boekt, kijkt naar de kwaliteiten van die fotograaf.
Je zoekt toch naar iets? Dan zie je gauw genoeg wat niet aan je eisen voldoet.

Celiien

Re: Voorstellleeeeen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 22:50

ik zeg niet dat ik een fotoshoot wil doen..
laat maar
weetje, ik heb geen zin in weer een discussie;

TS: sorry, had niet zo moeten reageren, have fun at bokt, maar ik hoop dat je een beetje begrijpt wat we bedoelen :)

anderen; ik hoop dat jullie mij nog érgens begrijpen wat ik bedoel, ipv alleen op dingen die ik zég reageren ipv echt snappen wat ik bedoel

:wave:

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 22:52

Als klant zijnde, kijk je naar kwaliteit en prijs. De meeste gaan voor goede kwaliteit, voor weinig geld.

Vaak bieden minderjarigen dit ;)

En iedereen is anders ingesteld. Het zou mij werkelijkwaar geen ruk schelen hoe oud de fotograaf/fotografe is die langs komt, als er maar mooie plaatjes uitkomen!

Ik deed ook al fotoshoots op mijn 12e, gratis en voor nop, en daardoor oefen je.

Geef dit meisje ook een kans om te oefenen, en leg haar op een normale manier uit, wat slim is om te vragen.

(Ik vind trouwens, dat er áltijd wat vergoeding gevraagd kan worden, ondanks de kwaliteit. Al is het maar 2,50. Zo iemand steekt er toch tijd in, en zal altijd zijn/haar best doen)

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 23:56

Ik denk dat het verstandig is om hier een slotje te plaatsen. Volgens mij is WWW nog steeds bedoeld om jezelf voor te stellen en om die persoon welkom te heten. Niet om met z'n allen iemand de grond in te gaan boren.