De neuroot meldt zich aan.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Vegetariërs...

Zijn niet wijs.
51 (30%)
Dat kan ik echt niet!
44 (26%)
Respect, zelf laat ik het vlees een aantal keer per week staan.
45 (27%)
Ben ik zelf ook.
26 (15%)

Totaal aantal stemmen: 166

Jolliegirl

Re: De neuroot meldt zich aan.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 14:16

Pas dan die beginpost en die stomme Poll ook aan moderators...
Ik vind dit nogal een vreemde manier van hoi zeggen.

maar oke :

Welkom op bokt!
:wave:

Als jij je gedraagt op bokt, en ons in onze waarden laat, dan laten de bokkers dit jou ook :j
En snap niet helemaal waarom je een discussiepunt in je poll en je topic zet, maar dat zal ik in het midden laten.

Veel plezier op bokt.

garny95

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 14:20

langstrumpf schreef:
Wauw, ik ben nu al onpopulair. Dat ik anders denk dan anderen, betekent niet dat ik een slecht mens ben. Gôh, ik dacht dat het wel gezellig zou zijn hier, maar misschien ook weer niet -.-

Ik weet toch niet of ik hier lang zal blijven, aangezien iedereen blijkbaar sterk tegen mijn mening over onder andere castreren is. Volwassen.

dit is de tweede post in dit topic en je constateert nu al dat je inpopulair bent, waar baseer je dat op, zit je pbbox al vol ? of is het hoe mensen tegenover vegetariers staan ?
want ik snap er niets van,

ik heb geen mening over jou, ik vind het wel goed dat je ergens voor staat, dus Welkom verder en veel plezier op bokt ;)

garny95

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 14:24

langstrumpf schreef:
Nog even een korte verklaring, en alsnog mijn excuses. Kunnen we het hierna gewoon laten vallen? >.> Ik zal me beter gedragen, beloofd.

Heb op dit moment een lichte longontsteking, gelukkig een goed behandelbare vorm - werd aangestoken door mijn vader, mede door erg veel in zijn buurt te zijn geweest voordat de diagnose bij hem was vastgesteld. Dacht 'ik ben toch al verkouden' en ging gewoon door met lief doen |3 Maar daardoor doen mijn longen en keel al lange tijd zeer, wat mijn humeur niet ten goede komt, en mijn normaallijks medium-sized lontje naar XXS verkleint *schaam*

Ik bijt inderdaad te snel van me af, en denk te vaak niet na voordat ik iets zeg. Ik kan eventueel de ietwat hatelijke berichten verwijderen, als jullie dat ook goed vinden. Ik schaam me na die tijd er wel altijd voor als ik zo tekeer ben gegaan >: Ik bied mijn verontschuldigingen aan, aan iedereen die ik heb beledigd, en zal me ook een wat opener instelling aanmeten tegenover het onderwerp. Iets te veel onderzoek gedaan naar de redenen tegen, en te weinig bij de redenen voor castratie. Ik begrijp nu, dat het toch wat moeilijker ligt dan ik voorheen had gedacht, nogmaals mijn excuses v.v

Mijn botte gedrag stamt ook uit een erg onplezierige basisschool/onderbouw tijd. Kleinste en magerste (doch oudste) van de klas, snel huilen, dus makkelijk slachtoffer >3> Uiteindelijk aangemoedigd door moeder en zus een 'sla d'rop' mentaliteit aangemeten, die iets te stevig is blijven kleven, ook verbaal. Mijn excuses (ja, alweer) voor mijn ongepaste gedrag, zal me verder verwijderen van dat specifieke onderwerp.

Slightly forgiven and forgotten, alstublieft? >': Ik schaam me nu nogal dood >.> Shouldn't have flown off the handle like that.

(voor wie't nog niet gemerkt heeft - ik gebruik erg veel Engels, mede door een heel leger aan engelstalige vrienden/gedeeltelijk engelse opvoeding, enz.)

Mijn oprechte excuses, ik zal er geen woord meer over uiten - heb al voldoende schade aangericht, ik wil gewoon dat de rest van mijn tijd op dit forum wat prettiger zal verlopen.

Vriendelijke groet,

Tania (is an idiot, excuse my stupidity)

excuses geaccepteerd hoor ;) , je hebt alleen jezelf ermee, realiseer je dat goed en aan gedrag kan je werken, als je weet waar ik vandaan kom ;) , ik ben nog 1/10 van wat ik was en nu bevalt me veel beter

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 16:24

forgiven and forgotten! :))

Joyce900

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 16:46

Good stallions make the best geldings.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 18:51

Ik vind je poll een beetje raar? Mag ik vegetariërs ook gewoon respecteren maar zelf wel vlees eten?

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 00:33

Hallo! Welkom! :)

PS Ik heb mijn hengst laten castreren omdat hij nogal een draak was, een échte hengst zeg maar, en ik het onder andere sneu voor hem vond dat ie van mij op z'n flikker kreeg voor iets wat volkomen natuurlijk gedrag voor hem was... Alleen maar zodat ik hem 'onder de duim' kon houden... Vond ik niet eerlijk voor hem!

Trennie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 01:00

elmo1 schreef:
bokt is een heel groot hoenderhok, als je daar een knuppel in gooit duurt het even voordat het weer rustig is

Geweldig!!! _O-

Maar is wel waar. |(
Mag ik je een tip geven?
Negeer de mensen die eindeloos blijven reageren op iets wat je al recht hebt gezet. Moeten ze maar de moeite nemen om het topic te lezen...

Langstrumpf, welkom. :D
En ja, erg unieke introductie.
Vergeten doe ik je nu al niet meer... :P

Tat_jana

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 01:18

nou ik ook niet :')
ik heb me lip kapot gebeten van ergernis :')

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 01:37

Kuggur schreef:
Vreemdste bokt introductie die ik tot nu toe heb gezien.....

Het mag een wonder heten maar ik ben het met je eens.

Heb enorm gelachen om dit topic en bepaalde berichten er in. Welkom op bokt TS en veel succes. :D

Bermudaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 15:11

De helft van de mannetjes manegepaarden zijn ruin en de andere helft hengst? :D Dan ben ik toch benieuwd op welke manege jij rijdt?

LindyH

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 18:09

Bermudaa schreef:
De helft van de mannetjes manegepaarden zijn ruin en de andere helft hengst? :D Dan ben ik toch benieuwd op welke manege jij rijdt?

Ik ook. Ik denk dat ze bedoelen dat de helft van de pony's/paarden ruin is, en de andere helft merrie.

Forcalquier

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 18:15

Bermudaa schreef:

Zal me een lekkere manege zijn dan,beetje onverantwoordelijk om hengsten in een les te laten lopen tenzij het alleen voor de goed geoefende ruiter bedoeld is.

EarthFocus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 18:18

LindyH schreef:
Bermudaa schreef:

Ik ook. Ik denk dat ze bedoelen dat de helft van de pony's/paarden ruin is, en de andere helft merrie.

haha, jahoor, en die ruinen lopen dan ook mee in de lessen, arme merries, die moeten dan elke les wel heel veel te voorduren hebben.

ik vind je opening een beetje bot, maar wel welkom hoor :s

LindyH

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 18:20

Bedoel je geen hengsten gabjj8?

langstrumpf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-10 16:26

*zucht* Begrijpend lezen?

Langstrumpf schreef:
Ongeveer de helft van de mannekes zijn ruintjes, met de hengsten heeft hij weinig tot geen problemen.

Lijkt me toch duideijk?!

Ik bedoel dat de helft van de mannelijke paarden daar ruin zijn, de rest hengst. Was dat nou zo moeilijk? Ze hebben daar dus merries, ruinen en hengsten. Simpel te begrijpen, lijkt mij.

langstrumpf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-10 16:28

wendyashley schreef:
Bermudaa schreef:

Zal me een lekkere manege zijn dan,beetje onverantwoordelijk om hengsten in een les te laten lopen tenzij het alleen voor de goed geoefende ruiter bedoeld is.

De hengsten worden ook voornamelijk bereden door de professionele ruiters en erg ervaren ruiters die in die manege rijden.

Maar op Youtube zijn voldoende voorbeelden te zien van prima gemanierde hengsten, inclusief ruiters die gewoon zadelloos en/of buiten met ze rijden.

Ik ben er een beetje klaar mee, eerlijk gezegd.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 16:29

ja maar die dieren worden wel gereden door bekwame ruiters, niet door ruiters die net 3 maanden op les zitten bij wijze van spreken. :) Mits goede omgang heb je met een hengst geen problemen, het probleem is dat het vaak aan ervaring en kennis ontbreekt om degelijk om te gaan met hengsten.

langstrumpf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-10 16:35

Ayasha schreef:
ja maar die dieren worden wel gereden door bekwame ruiters, niet door ruiters die net 3 maanden op les zitten bij wijze van spreken. :) Mits goede omgang heb je met een hengst geen problemen, het probleem is dat het vaak aan ervaring en kennis ontbreekt om degelijk om te gaan met hengsten.

Hoezee, iemand die mij niet voor gek verklaart =D

Heb inmiddels al vele eensgezinde paardenmensjes die dol zijn op hengsten en juist minder van ruinen houden ;) En voor mij zal het in ieder geval toch nog erg lang duren voordat ik zelf een paardje zal bezitten in de toekomst ergens, zal ook zeker niet onvoorbereid daarmee beginnen ;)

Een aantal mooie voorbeelden van mensen op Youtube die veel met hengsten werken zijn Hestenemine (een Noorweegse dame) en juliefluffyangels (jongedame uit Canada) ;)

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 16:40

Laat ik maar slim zijn en gewoon:

Welkom :wave:

zeggen.

:')

Succes op Bokt.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 16:43

Leuke... euh.. voorstelpost.
Hem.

Lalala.

Welkom. :')

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 19:09

langstrumpf schreef:
Ayasha schreef:

Hoezee, iemand die mij niet voor gek verklaart =D

Heb inmiddels al vele eensgezinde paardenmensjes die dol zijn op hengsten en juist minder van ruinen houden ;) En voor mij zal het in ieder geval toch nog erg lang duren voordat ik zelf een paardje zal bezitten in de toekomst ergens, zal ook zeker niet onvoorbereid daarmee beginnen ;)

Een aantal mooie voorbeelden van mensen op Youtube die veel met hengsten werken zijn Hestenemine (een Noorweegse dame) en juliefluffyangels (jongedame uit Canada) ;)

nee niet voor gek maar vind je wel erg negatief naar ruinen. Heb nl ook een ruin op stal en daar ben ik net zo gek mee :+

libralietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 19:20

het vergt heel wat ervaring, rijtechnischgevoel en kennis (jaren) om een hengst te kunnen rijden.
dus sucses.
vind dat jij er een beetje te makkelijk er over denkt!!
welkom op bokt!!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 19:22

Om ze te rijden zijn ze niet anders dan een ruin of een merrie hoor, het is de omgang die kennis en ervaring vergt. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 19:23

Ayasha schreef:
Om ze te rijden zijn ze niet anders dan een ruin of een merrie hoor, het is de omgang die kennis en ervaring vergt. :+

Je bent veels te snel :')

Zeker rond deze tijd van het jaar, die merries zijn nog nooit zo mooi geweest volgens de hengsten :+
En showen... als je dan niet veel ervaring hebt, dan vergeten ze zo dat er nog iets aan hangt en hebben ze alleen maar oog voor die mooie dame.