langstrumpf schreef:Nog even een korte verklaring, en alsnog mijn excuses. Kunnen we het hierna gewoon laten vallen? >.> Ik zal me beter gedragen, beloofd.
Heb op dit moment een lichte longontsteking, gelukkig een goed behandelbare vorm - werd aangestoken door mijn vader, mede door erg veel in zijn buurt te zijn geweest voordat de diagnose bij hem was vastgesteld. Dacht 'ik ben toch al verkouden' en ging gewoon door met lief doen |3 Maar daardoor doen mijn longen en keel al lange tijd zeer, wat mijn humeur niet ten goede komt, en mijn normaallijks medium-sized lontje naar XXS verkleint *schaam*
Ik bijt inderdaad te snel van me af, en denk te vaak niet na voordat ik iets zeg. Ik kan eventueel de ietwat hatelijke berichten verwijderen, als jullie dat ook goed vinden. Ik schaam me na die tijd er wel altijd voor als ik zo tekeer ben gegaan >: Ik bied mijn verontschuldigingen aan, aan iedereen die ik heb beledigd, en zal me ook een wat opener instelling aanmeten tegenover het onderwerp. Iets te veel onderzoek gedaan naar de redenen tegen, en te weinig bij de redenen voor castratie. Ik begrijp nu, dat het toch wat moeilijker ligt dan ik voorheen had gedacht, nogmaals mijn excuses v.v
Mijn botte gedrag stamt ook uit een erg onplezierige basisschool/onderbouw tijd. Kleinste en magerste (doch oudste) van de klas, snel huilen, dus makkelijk slachtoffer >3> Uiteindelijk aangemoedigd door moeder en zus een 'sla d'rop' mentaliteit aangemeten, die iets te stevig is blijven kleven, ook verbaal. Mijn excuses (ja, alweer) voor mijn ongepaste gedrag, zal me verder verwijderen van dat specifieke onderwerp.
Slightly forgiven and forgotten, alstublieft? >': Ik schaam me nu nogal dood >.> Shouldn't have flown off the handle like that.
(voor wie't nog niet gemerkt heeft - ik gebruik erg veel Engels, mede door een heel leger aan engelstalige vrienden/gedeeltelijk engelse opvoeding, enz.)
Mijn oprechte excuses, ik zal er geen woord meer over uiten - heb al voldoende schade aangericht, ik wil gewoon dat de rest van mijn tijd op dit forum wat prettiger zal verlopen.
Vriendelijke groet,
Tania (is an idiot, excuse my stupidity)
excuses geaccepteerd hoor
, je hebt alleen jezelf ermee, realiseer je dat goed en aan gedrag kan je werken, als je weet waar ik vandaan kom
, ik ben nog 1/10 van wat ik was en nu bevalt me veel beter