je suis nouveau

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Ella_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 08:16

Koopto666 schreef:
het spreekt elkaar niet tegen, 666 is namelijk het getal van het beest (Satan, AntiChrist) en als je hem sympatiseert, dan doe je dat omdat je bijv vind dat God ons (iig mij) haat.

Dat is niet wat er in de bijbel staat, dus vandaar dat ik het vreemd vind dat je een term uit de bijbel gebruikt. En vinden dat iemand je haat... spreek voor jezelf. Laat God zelf bepalen wie Hij haat en wie niet. Ik vind toch ook niet dat jij mij haat?
Zeg dan ik haat God.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 08:23

Moderatoropmerking:
Dit topic is een voorsteltopic en niet bedoeld om een godsdienstige discussie te voeren. Graag ontopic blijven dus.

kjoetie

Re: je suis nouveau

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 09:15

nou ben ik helemaal niet van de relidiscussies, maar in het kader van leer-een-nieuwe-bokker-kennen: waarom vind je/geloof je dat God je haat? Oprechte interesse :j mag evt via pb ;)

Apoc

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 09:57

Lieve mensen, 'God Hates US All' is de titel van een cd van Slayer. Mijn vriend is fan van slayer en vond de cd titel erg pakkend en ik geloof dat andere dit ook vonden. (op een andere manier dan)..

Edit: De avatar is ook van een cd van Slayer ;)

savasan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 15:35

_Ella_ schreef:
Zeg dan ik haat God.

Denk je nou echt dat er dan minder mensen boos worden?
Juist dan heb je de poppen aan het dansen, aangezien er nu nog mensen slim genoeg zijn om te snappen dat het van een band komt waar de TS fan van is.

Koopto666

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-09 10:41

_Ella_ schreef:
Koopto666 schreef:
het spreekt elkaar niet tegen, 666 is namelijk het getal van het beest (Satan, AntiChrist) en als je hem sympatiseert, dan doe je dat omdat je bijv vind dat God ons (iig mij) haat.

Dat is niet wat er in de bijbel staat, dus vandaar dat ik het vreemd vind dat je een term uit de bijbel gebruikt. En vinden dat iemand je haat... spreek voor jezelf. Laat God zelf bepalen wie Hij haat en wie niet. Ik vind toch ook niet dat jij mij haat?
Zeg dan ik haat God.

ik spreek toch ook voor mezelf?
en het probleem wat er speelt, zijn juist dingen die niet in de bijbel staan of juist wel, maar dan ge- en misbruikt worden voor 'the greater good' omdat wat er precies is de bijbel staat op verschillende manieren worden geinterepeerd.
maar om de mods te behagen zal ik niet meer in discussie gaan.
mochten andere mensen dit wel doen dan zal ik vragen of er een slotje op kan en dat het verwijderd word. want ik starte dit topic om mezelf voor te stellen. niet voor een religieuze discussie die alleen maar voor ergernis aan alle kanten zorgen

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 10:44

fan van kinslayer? :P

edit : ohnee die gewone slayer lees ik.

_danieke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 14:21

Anthea schreef:
Je mag wel zeggen dat je christelijk bent en dat in je onderschrift en profiel gooien, maar niet als je een ander geloof (of wat dan ook) hebt? Triest hoor, nu weet ik weer waarom ik christenen 9 van de 10 keer belachelijk vind. :')

Welkom TS. :')

helemaal mee eens, meteen heel bokt in rep en roep :P
anyway welkom ts :D