Zondebokje schreef:hahah hee rach .. speak about the devil heb ik wat gemist? heb besloten niet bij te lezen hoe is het met onze dekhensgt wouter het kan nog stouter??
Rachelll schreef:Zondebokje schreef:hahah hee rach .. speak about the devil heb ik wat gemist? heb besloten niet bij te lezen hoe is het met onze dekhensgt wouter het kan nog stouter?? Inmiddels gecastreerd
Spicenut schreef:Jeeej Rachell!We hebben het druk, sommige gedragen zich echt, tsss zó onbehoorlijk!ga je niet menen! kijk uit he! neem mijn knokploeg mee
Madeliefjes schreef:Vertel eens over fotografie en wat voor werk doe je??Ik wacht wel op antwoord hoor Wouter!
Spicenut schreef:Echt, 't is maar goed dat ik zo netjes ben, anders liep het hier volledig de spuitgaten uit!
Zondebokje schreef:dat ene paardenmeisje met 3 proefmonsters wie is die ene? Spicenut schreef:Echt, 't is maar goed dat ik zo netjes ben, anders liep het hier volledig de spuitgaten uit! ja op jou kan ik bouwen spicy ben geloof ik weer net op tijd om in te grijpen
nightlover schreef:Shauni schreef:Oh my god meiden!! 3O pagina's !En het word nog gekkerrrrrrrr we gaan met wouter het kan nog stouter naar de HK of naar de SKslaapkamer
Was iets met dat het fijn is om erin te krijgen, geloof ik. En toen kreeg ik er van Zondebokje een piemoll in. Wie bedenkt zoiets! Grof schandaal!