Belgen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

bello2005

Re: Belgen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 12:24

Farjen schreef:
Wat een discussie opeens hier...
Ik werk met nederlanders, belgen, ... En ik merk weinig verschil. Overal zitten er rotte appels, of die nu van Antwerpen, Gent, wallonie of Nederland zijn.

ik merk duidelijk verschil als ik met een belg praat/werk of met een nederlander
de mentaliteit is ook totaal anders ( vind ik )

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 14:06

Blondie_ schreef:
Silkaay schreef:
Alsof er zo geen nederlanders bestaan? :')

Sorry, maar dit is veralgemenen en vooroordelen hebben? Dat is gewoon laag.
Ik vertrouw namelijk wel personen en ben niet bang voor alles en iedereen en zeker niet voor de waarheid, aangezien ikzelf wel rechtuit ben ;)
Ik weet waar ik aantoe ben met mezelf en met anderen.

Heb al genoeg verhaaltjes gehoord dat er in Nl ook mensen aan het lijntje gehouden worden én ik ben zelf aan het lijntje gehouden geweest (als Belg, jaja) door een Nederlandse vrouw. ;)
Nederlanders zijn dus niet beter dan Belgen of omgekeerd.

En als wij als Belgen jou niet aanstaan, waarom de moeite doen om hier te reageren?
+ je bent zelf Belg, dus je zegt van jezelf dat je niet te vertrouwen bent en bang bent.

Jij scheld mij uit voor Belg? -:(-

Ha die Belgische politie is inderdaad het toppunt. Gewoon crimineel, corrupt.
Je bent nog veiliger in een land waar geen politie bestaat, dan in een land als Belgie waar je ´vijanden´ de politie kennen...

scheldt*

tess_84

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 15:26

xTitanic schreef:
Blondie_ schreef:

Jij scheld mij uit voor Belg? -:(-

Ha die Belgische politie is inderdaad het toppunt. Gewoon crimineel, corrupt.
Je bent nog veiliger in een land waar geen politie bestaat, dan in een land als Belgie waar je ´vijanden´ de politie kennen...

scheldt*

:') _O- _O-

tess_84

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 15:28

Wat een discussie trouwens, vol van de vooroordelen. Erg volwassen hoor.
Dit is een topic voor Belgen (of kan je niet goed lezen, staat nochtans zéér duidelijk in de titel - of wacht - het IS gewoon de titel), dus als je je hier niet thuis voelt, tussen al die bekrompen Belgen die altijd liegen en alles en iedereen aan het lijntje houden, wat DOE je hier dan?? Ga toch wandelen...

Blondie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 18:31

tess_84 schreef:
Wat een discussie trouwens, vol van de vooroordelen. Erg volwassen hoor.
Dit is een topic voor Belgen (of kan je niet goed lezen, staat nochtans zéér duidelijk in de titel - of wacht - het IS gewoon de titel), dus als je je hier niet thuis voelt, tussen al die bekrompen Belgen die altijd liegen en alles en iedereen aan het lijntje houden, wat DOE je hier dan?? Ga toch wandelen...

Discussie uitlokken? of is dit geen ´discussieforum´ ?

bello2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 18:36

waarom zo aanvallend in dit topic... hou het toch gezellig

Blondie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 18:40

Belgen houden niet van gezelligheid

Kijk maar naar hun gezichten!

bello2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 18:42

zo zie je maar weer dat de mentaliteit echt wel verschilt van nederlanders ( ik dus ) en belgen

maar ik ben hier in ieder geval niet om te haten

inochiyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 19:01

Blondie_ schreef:
Belgen houden niet van gezelligheid

Kijk maar naar hun gezichten!

als jij een nederlander bent dan woon je vast in antwerpen omdat je te gierig. want in nederland is het vast duur voor je.

(Dit is geen serieuze reactie, ik lol gewoon wat mee)

bello2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 19:07

ik tem ff

inochiyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 19:12

bello2005 schreef:
ik tem ff

Ik heb dat nu al een paar keer gezien dat iemand dat zegt , maar wat betekend het eigenlijk ?

bello2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 19:14

dat de mod alles gaat verwijderen wat er niet thuis hoort
maar dat hangt van de mod af,,

het moet gewoon een fatsoenlijk topic blijven, dat er grapjes worden gemaakt oke, maar dit is gewoon beledigen van andere.. en het dadelijk nog uitloopt op een rel topic
neem aan dat de ts dit topic hiervoor niet heeft geopend

tess_84

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 19:33

Dit topic loopt al drie jaar zonder probleem, tot één of andere bemoeizuchtige Nederlander het nodig vond hier haar mening te komen spuien (om dan toch in de vooroordelen te blijven).
Wat kom je hier toch zoeken?
Dit topic is niet bedoeld voor discussies, dit topic is bedoeld voor Belgen die zich hier wil komen melden, niet om elkaar af te kraken. Dus alstublieft, hou gewoon je mond en "trap het af".
Ik had trouwens ook al getemt, onbeschofte mensen zijn hier niet welkom, Nederlander, Belg of whatever.

bello2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 19:48

dat vind ik dus ook, en hopelijk doen de mods er wat tegen
want het moet gewoon een gezellig topic blijven

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 20:17

Ik heb niets tegen andere nationaliteiten zolang ze elkaar in hun waarde laten. Wat Blondie op dit punt doet is eigenlijk ronduit discrimineren op basis van afkomst, maw, het neigt naar racisme als je het echt extreem wil doortrekken.

Vind het wel prachtig dat wij Belgen niet kunnen typen, maar dat ze wel zelf een joekel van een spelfout maakt :') Nuja, ze zal haar nick ook niet voor niets gekozen hebben zeker :P *grapjesmodus uit*

Ashkerlon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 20:18

Ik had nog niet gezien dat anderen ook getemd hadden, maar er ligt dus nog een tem van mij bovenop ook.
Beetje moedwillig de boel komen verzieken... _-:(

tess_84

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 20:22

Varekaj schreef:
Ik heb niets tegen andere nationaliteiten zolang ze elkaar in hun waarde laten. Wat Blondie op dit punt doet is eigenlijk ronduit discrimineren op basis van afkomst, maw, het neigt naar racisme als je het echt extreem wil doortrekken.

Vind het wel prachtig dat wij Belgen niet kunnen typen, maar dat ze wel zelf een joekel van een spelfout maakt :') Nuja, ze zal haar nick ook niet voor niets gekozen hebben zeker :P *grapjesmodus uit*

Amen to that!!

bello2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 20:33

gelukkig zijn er dus meerdere die zich er aan ergere :)
+1

Blondie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 21:36

Varekaj schreef:

Ik zeg niet dat Belgjes niet kunnen typen ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 08:53

Nee inderdaad, wij kunnen het wel. Voor jou lijkt het wat moeilijker te zijn :+

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 09:50

Moderatoropmerking:
Dit topic is bedoelt voor mensen uit België, die hier kunnen melden waar ze wonen en zien waar anderen wegkomen. Het is zéker niet bedoelt om te discussiëren over wat voor mensen Belgen/Nederlanders zijn, of om elkaar te gaan beledigen. Een aantal mensen zullen van mij nog persoonlijk bericht hierover ontvangen, maar ik wil jullie heel dringend verzoeken niet meer hierop te reageren (óók niet als iemand alsnog een beledigende opmerking maakt!!) en gewoon ontopic verder te gaan. Alvast bedankt.

bello2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 13:19

zo en nu weer gezellig verder :):)

monica42

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 15:17

dandir

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 14:12

héhé, nog Belgjes ?
Ik zie hier niet zoveel bekenden !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 14:20

Aan de Aalstenaars uit dit topic: wie zit aan welke kant van de stad en weet er iemand per toeval leuke ruiterroutes? De stal waar ik sta ligt vlakbij het ASZ/ oprit autostrade. Ik ken wel een route via Erpe naar Erondegem over straat (moet de Oudenaardsesteenweg oversteken weliswaar) en dan vandaar kan ik via binnenbanen en een aantal veldwegen doorrijden tot Stal Fonck (Oordegem). Vanaf daar kan ik via hoofdzakelijk veldwegen tot in Wichelen geraken op 500m van het station en dan een lus maken via Schoonaarde (De Boterhoek) en dan terugkeren via de heenroute. Maar probleem is dus vooral dat ik in de buurt van de stal zelf amper veldwegen ken -O-