Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Blondie_ schreef:Zou dat het zijn.. Belgen vertrouwen niemand.. (zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten)
Maar ik denk dat jullie vooral heel erg bang zijn voor alles en iedereen. Vooral voor de waarheid. En iemands reactie op de waarheid.
Bij een Belg weet je nooit waar je aan toe bent, vermoeiend hoor. Zeg toch gewoon eens zoals het is! ipv mensen aan het lijntje houden en zitten te liegen BAH
bulck schreef:Bwa dit zijn gewoon persoonlijke ervaringen die leiden tot een veralgemening.
Ik werk professioneel zowel met Belgen als Nederlanders. En beiden hebben voor- en nadelen. Belgen zijn inderdaad terughoudender, rustiger maar vaak wel doeltreffender. Nederlanders verkopen zich meer, maken zich sneller iets 'eigen' maar vaak meer lucht als je het begint na te gaan. (vb cv's staan vol van referenties, tot je controleert).
Silkaay schreef:Blondie_ schreef:Zou dat het zijn.. Belgen vertrouwen niemand.. (zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten)
Maar ik denk dat jullie vooral heel erg bang zijn voor alles en iedereen. Vooral voor de waarheid. En iemands reactie op de waarheid.
Bij een Belg weet je nooit waar je aan toe bent, vermoeiend hoor. Zeg toch gewoon eens zoals het is! ipv mensen aan het lijntje houden en zitten te liegen BAH
Alsof er zo geen nederlanders bestaan?
Sorry, maar dit is veralgemenen en vooroordelen hebben? Dat is gewoon laag.
Ik vertrouw namelijk wel personen en ben niet bang voor alles en iedereen en zeker niet voor de waarheid, aangezien ikzelf wel rechtuit ben
Ik weet waar ik aantoe ben met mezelf en met anderen.
Heb al genoeg verhaaltjes gehoord dat er in Nl ook mensen aan het lijntje gehouden worden én ik ben zelf aan het lijntje gehouden geweest (als Belg, jaja) door een Nederlandse vrouw.
Nederlanders zijn dus niet beter dan Belgen of omgekeerd.
En als wij als Belgen jou niet aanstaan, waarom de moeite doen om hier te reageren?
+ je bent zelf Belg, dus je zegt van jezelf dat je niet te vertrouwen bent en bang bent.