Ja gekke eigenschap doe dat maar. Dat is een goede vraag? Wat heb je voor een gekke eigenschap en wat doe je naast paardrijden nog meer?
Spicenut schreef:nightlover schreef:Of gaan we het hier over centimeters hebben Da's allemaal werk voor de klinische keuring natuurlijk Met 168 cm komt hij daar nooooooit doorheen
nightlover schreef:Past niet op de rontgen maar 168 is niet zo gek groot! Ik ben een stukkie groter in ieder geval.
Welke eigenschap hij eigenlijk liever geheim houdt he!Anders zegt ie misschien dat ie weleens meegedaan heeft aan karaoke, tja....Da's natuurlijk niet schokkend!
Madeliefjes schreef:nightlover schreef:Past niet op de rontgen maar 168 is niet zo gek groot! Ik ben een stukkie groter in ieder geval.Ik had het over wat anders
misz_irene schreef:Whaha geweldig al die comments Die gaat een leuke tijd te gemoed hier op bokt!Denk het niet ....Eerst die lapdance
maar 168 is niet zo gek groot! Ik ben een stukkie groter in ieder geval.[/quote]Ik had het over wat anders [/quote]Ja ik weet het maar daar kon ik echt niet op reageren
Spicenut schreef:nightlover schreef:Ik had het over wat anders Oh echt Ja , dat zal jij wel weer niet geweten hebben heh
Maar goed ik maar wachten op het antwoord op mijn vraag! Mogen alles van hem weten zegt ie maar hoor nog niks!
Tieme schreef:ik vindt dat het op leeftijd moet. oudere bokkers hebben dus voorrang Reacties en tips kunnen eventueel aangegeven worden op het soll formulier! Het PA-team moet de touwtjes wel strak in handen houden zeg, het loopt de spuigaten uit
Madeliefjes schreef:Maar goed ik maar wachten op het antwoord op mijn vraag! Mogen alles van hem weten zegt ie maar hoor nog niks!Inderdaad !!